Toon posts:

Standaard account van WinRoute

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb WinRoute net geïnstalleerd en als ik nu wil inloggen krijg ik elke keer dat de verbinding niet gemaakt kan worden.

Ik gebruik gewoon de Admin account zonder wachtwoord zoals die wordt aangemaakt met het installeren.

kan het er aan liggen dat ik Wingate alleen maar heb uitgeschakeld en niet heb verwijderd helemaal?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Probeer eens alles te deinstalleren en daarna op nieuw alles eropzetten en evt met de firewall uitgeschakeld.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 21:20 schreef FerryHeibrink het volgende:
Probeer eens alles te deinstalleren en daarna op nieuw alles eropzetten en evt met de firewall uitgeschakeld.
Wingate ook verwijderen? *sigh*, dan moet ik alles weer instellen als het niet blijkt te werken :'(

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb je misschien NAT op de verkeerde interface aangezet?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus juist het stomme: ik heb nog helemaal niets gedaan...

Ik heb WinRoute geïnstalleerd en daarna kon ik gewoonweg niet inloggen met de Admin account...

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:28

Dreamer

Foutje

internet uitzetten wingate helemaal uit (hoeft hem niet te verwijderen maar haal hem ff uit de optartprocedure) en probeer het dan nog eens

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Aanloggen op localhost?
Heb je ooit al een Winroute geinstalleerd gehad en dan bijvoorbeeld iets van Use NT authenthi(moeilijk woord) aangezet?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 18:39 schreef dreamer het volgende:
internet uitzetten wingate helemaal uit (hoeft hem niet te verwijderen maar haal hem ff uit de optartprocedure) en probeer het dan nog eens
Zal wel eens proberen....
Pagina: 1