Hallo, de vorige inkoopaktie van GoT loopt nu bijna ten einde. Voor de mensen die graag een Dangerden Supercube radiator wilden hebben was die inkoopaktie niet geschikt omdat die radiator tijdelijk niet te leveren was. Voor de mensen die de radiator (en eventueel andere onderdelen) alsnog willen bestellen kan dat.
Er zullen een paar fases zijn in het verwerken van de bestelling
fase 1:
inschrijven/bestelling opgeven (sluit volgende week vrijdag om 20.00 uur, dus voor die tijd een meeltje sturen naar g.blokland@home.nl)
fase 2:
extra tjek op de deelname en bestelling opnemen
fase 3:
Het uitrekenen van kosten voor iedereen
fase 4:
het werkelijke bestellen
fase 5:
verspreiding van de ontvangen goederen
de supercube:

Ik heb niet zo'n heel groot budget dus ik stel een maximum van 400euro in het totaal.
Zelf woon ik in tilburg dus voor wie het om kan komen halen bespaart zich weer geld.
de producten die te bestellen zijn staan op de dangerden site. www.dangerden.com
Er zullen een paar fases zijn in het verwerken van de bestelling
fase 1:
inschrijven/bestelling opgeven (sluit volgende week vrijdag om 20.00 uur, dus voor die tijd een meeltje sturen naar g.blokland@home.nl)
fase 2:
extra tjek op de deelname en bestelling opnemen
fase 3:
Het uitrekenen van kosten voor iedereen
fase 4:
het werkelijke bestellen
fase 5:
verspreiding van de ontvangen goederen
de supercube:

Ik heb niet zo'n heel groot budget dus ik stel een maximum van 400euro in het totaal.
Zelf woon ik in tilburg dus voor wie het om kan komen halen bespaart zich weer geld.
de producten die te bestellen zijn staan op de dangerden site. www.dangerden.com