Toon posts:

Houdbaarheid OGR stubs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een jaar met RC5 bezig, dus het leek me wel leuk om naast RC5 ook OGR te doen. Alleen ik vroeg mij af hoe lang de stubs houdbaar zijn. Want bij RC5 waren de blokkies 60 a 90 dagen houdbaar.

Verwijderd

naar mijn weten zit er geen houdbaarheid op!

correct me if i am wrong ??? :?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06
Ook hier garanderen ze volgens mij 60 dagen. Maar in de praktijk zit er volgens mij inderdaad geen houdbaarheid op. Ik heb vorige week iig stubs van een jaar oud ingeleverd die allemaal nog meetelden :)

[removed]

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:49

ThaDude

Hang Loose

Op zondag 20 januari 2002 22:07 schreef redwing het volgende:
Ook hier garanderen ze volgens mij 60 dagen. Maar in de praktijk zit er volgens mij inderdaad geen houdbaarheid op. Ik heb vorige week iig stubs van een jaar oud ingeleverd die allemaal nog meetelden :)
jij stouterd ;)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Reden dat ze meetelden is waarschijnlijk omdat de dupecheck nog niet automatisch gebeurt, tenminste poosje terug is er 1 handmatig gedraaid toen er een heisa was over cheaten.

Kan natuurlijk best wel dat ze hem nu wel erbij draaien.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06
Op maandag 21 januari 2002 06:32 schreef Scraper het volgende:
Reden dat ze meetelden is waarschijnlijk omdat de dupecheck nog niet automatisch gebeurt, tenminste poosje terug is er 1 handmatig gedraaid toen er een heisa was over cheaten.

Kan natuurlijk best wel dat ze hem nu wel erbij draaien.
Volgens mij niet. Die dupecheck draait nog niet automatisch, alleen met de hand kunnen ze controleren of stubs meerdere keren zijn ingeleverd. Maar doordat ze dat nog niet automatisch controleren geven ze stubs nog niet meer als twee keer uit, en aangezien de eerste twee die een stub inleveren tellen, verlopen stubs dus voorlopig niet. Dat is trouwens dezelfde reden waarom OGR-24 nog steeds niet is afgemaakt. Ze weten gewoonweg niet welke stubs er allemaal al dubbel zijn ingeleverd.

[removed]

Pagina: 1