Toon posts:

standaard compu crash faq

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier eigenlijk wel 's een faq opgesteld waarin staat wat je eigenlijk moet/kan doen als je computer opeens spontaan regelmatig crasht?

ik heb er op dit moment zelf last van namelijk.. eerst ging alles prima in dit XP maar sinds kort.. elke dag crasht ie wel 's... en natuurlijk draai ik op dat moment veel applicaties enzo dus ik begrijp dat ik de processor degelijk belast en al, maar eerst crashte die nooit! maar sinds kort wel en dat terwijl ik nix nieuws geinstalleerde heb en al, althans niet bewust

gister ff virus scanner installed en ff de boel laten checken, maar nix gevonden, harde schijf op fouten getest, ook nix..

dus ik vraag me af of iemand suggesties heeft voor mij om dit probleem op te lossen; welke stappen ik moet ondernemen om mn cpu weer 100% te krijgen, en niet zoals nu, dat ie af en toe gewoon spontaan crasht en dan restart... ;)

thnx :)

Verwijderd

specs ? :?

Verwijderd

Memory?

Verwijderd

Topicstarter
AMD duron 600Mhz.
192Mb RAM 133Mhz.
MSI K7TPRO 133Mhz.
20gb harde schijf
nVIDIA VANTA LT 32MB
LENCO 5.1 surround sound

(wat maken de specs eigenlijk uit?)

oh ja:

OS/2: Windows XP prof

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 19:41 schreef _Assassinator_ het volgende:
(wat maken de specs eigenlijk uit?)
Specs duiden de configuratie aan, en dus mogelijke problemen tussen hardware. Vooral slechte koeling en naam/merk - loos geheugen is een grote veroorzaker van problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 20:41 schreef BBL the 2nd het volgende:

[..]

Specs duiden de configuratie aan, en dus mogelijke problemen tussen hardware. Vooral slechte koeling en naam/merk - loos geheugen is een grote veroorzaker van problemen.
maar hij werkte al die tijd gewoon goed

maar wat voor standaard procedures kan ik doornemen om te proberen mijn crashende cpu te fixen?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

check ook je voeding eens
Pagina: 1