Voodoo 5 6000 te koop, nummer 2

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
:?

mis ik iets :?

Verwijderd

Volgens mij dikke nep. Als ik er 1 had ging ik hem echt niet verkopen. Ik heb zelf een v5 5k5 en deze is btw niet te koop >:)

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 19:37 schreef ikbenveldmuis het volgende:

mis ik iets :?
zeldzaam, nooit in productie genomen model.

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 19:40 schreef MREn het volgende:

[..]

zeldzaam, nooit in productie genomen model.
Waarschijnlijk een proto voordat ze op de markt kwamen.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Leuk om aan de muur te hangen, hij 'vult' teminste een beetje! :D

* gabberjoost zou dit ding niet in z'n pc willen hebben ivm airflow en stroomverbruik en zo...

Verwijderd

Ik d8 dat ze wel ff in productie waren, had alternate ze niet heel even? Inieder geval waren het niet van die fantastische kaarten, ze zijn veel minder snel dan ze lijken:
3 chips in een soort sli mode met 128/3=42MB per chip.
Verder inefficient en bla bla. Een GF3 ti 200 of ati 8500 is een beter koop, meer nieuwe functies+snelheid

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niet goedkoop, maar wat een B-) echt zoooooooo coool

Verwijderd

Ondanks die hoge fillrate etc vind ik hem NIET cool :P
Hij is nml niet voor niets amper geproduceert/verkocht; heb je ooit een keer achter een quadprocessor bakkie gewerkt :?
Geloof me hij is echt geen 4* zo snel als een single; ook geen 3 keer; hooguit 2* voor specifieke apps.
Dit is het hele probleem, de samenwerking tussen die chippies kost teveel energie en je hebt zelfs een externe voeding nodig 8-) jij liever dan ik

• eX0duS
  • Laatst online: 19-08 21:40
Wat lul je nou man!? :D ;)

Hij is gewoon cool! B-)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
laatste 5cm PCB heeft ook geen functie

Verwijderd

Wat lul je nou man!?
Hij is gewoon cool!
Hij was bedoeld voor juni 2000 en de proto's waren van mei 2000 ( ze waren zelfs me de ontwikkeling gekapt ). Destijds was het de stoerste en snelste kaart geweest. Maar het is een ouderwets 16 bit bakkie met 1st of 0st generation t&l }:O , verder vraag ik me af of de maker van deze topic niet toevallig de verkoper is :+

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

zo'n super ding verkoop je toch niet? ik zou hem voor me zelf houden en dan over 10 jaar verkopen aan het museum.

Mijn goden wat een prijs... begon met $100 en is nu over de $1100

jammer dat ik geen geld heb anders had ik er wel op geboden.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 19:44 schreef jojo2k1 het volgende:
Ik d8 dat ze wel ff in productie waren, had alternate ze niet heel even? Inieder geval waren het niet van die fantastische kaarten, ze zijn veel minder snel dan ze lijken:
3 chips in een soort sli mode met 128/3=42MB per chip.
Verder inefficient en bla bla. Een GF3 ti 200 of ati 8500 is een beter koop, meer nieuwe functies+snelheid

kaart komt uit de tijd van de gf2-gts, je moet hem niet vergelijken met hagelnieuwe kaarten. Het is een beest van een kaart die nooit het productie-stadia gehaalt heeft.

Hij had/heeft trouwens idd 128mb maar dat is voor 4 proc's(de zelfde proc's als op de v5000 en v5500 met 1 resp 2 proc's) elke GPU had 32 mb tot haar beschikking. En de kaart gedroeg zich ook zo, d.w.z. als een 32 mb kaart.

Verwijderd

A RECENT EBAY AUCTION IN OCTOBER OF 2001 FOR THIS SAME CARD HAD 52 BIDS AND SOLD FOR $2,150
lol een heel ruime 5000 piek, eh 2500 euro

• -Turbotetter-
  • Laatst online: 05-01 20:20
Jezus dat is wel een zwaar stoer ding zeg B-)

• Sjoak
  • Laatst online: 12:59
zeker wil ik die inruilen voor mijn gf2 mx

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
VOODOO for ever...

zou ie lekker te klokken zijn? :P ;)

die vsa-100 chippie's lopen goloof ik nog op 160mhz en het is nog gewoon SDR, al lijkt het me aardig tof om er een te heben....

Altijd groot Voodoo fan geweest tot het faillisement/overname...

echt heel jammer dat ze failliet zijn gegaan, en jammer dat die VooDoo 5 generatie nooit in productie zijn genomen

perfecte kaart, beetje duur

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10-2025
Moet je wel een grote kast hebben anders past het niet :+
Damn wat is dat ding groot, lijkt net alsof ie uit een xt komt.

Maar zeker wel cool :9~

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

maar dat is voor 4 proc's
Sorriez
/me was een beetje dom
Ik d8 dat ik ergens had gelezen dattie 3 proc's had, maar daklopnie.

Opzich is het wel een hele stoere kaart ~ voor zijn tijd ~
Maar ik vind 2500 EURO enkel voor een museumstuk wel een boel centjes. Aan de andere kant: Je hebt dan wel een heel stoer museumstuk :9~

Verwijderd

ik heb even de nieuwe versies v4 en v5 moeten promoten voor hihi nu een failliet bedrijf te rijswijk maar persoonlijk *waarschijnlijk al vaak gezegd* waren ze toch wel cool 3dfx en waren de kaarten destijds wel cool en destijds (begin 1999) snel. de 6000 is gewoon een roele videokaart en als ik geld had had ik hem zo gekocht gewoon voor de heb, het laatste wat nog over is van de fabr. van de eerste 3d versneller als ik me niet vergis

------R.I.P. 3dfx------

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46
Op zondag 20 januari 2002 19:51 schreef jojo2k1 het volgende:
Ondanks die hoge fillrate etc vind ik hem NIET cool :P
Hij is nml niet voor niets amper geproduceert/verkocht; heb je ooit een keer achter een quadprocessor bakkie gewerkt :?
Geloof me hij is echt geen 4* zo snel als een single; ook geen 3 keer; hooguit 2* voor specifieke apps.
Dit is het hele probleem, de samenwerking tussen die chippies kost teveel energie en je hebt zelfs een externe voeding nodig 8-) jij liever dan ik
Wat zit je nou stoer te doen man :? Ik heb de Voodoo 5 5500, en die draait perfect. Dus die 6000 zal echt wel goed zijn hoor, beter dan een GF2 GTS iig, want daar zit mijn voodoo5 5500 bij in de buurt.

Ik zou die 6000 dus echt wel willen hebben.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op zondag 20 januari 2002 20:30 schreef Thanathos het volgende:
.....en als ik geld had had ik hem zo gekocht gewoon voor de heb, het laatste wat nog over is van de fabr. van de eerste 3d versneller als ik me niet vergis

------R.I.P. 3dfx------
heel mooi gezegd, snik :'(

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58
Op zondag 20 januari 2002 20:24 schreef Vlabakje90 het volgende:
VOODOO for ever...

zou ie lekker te klokken zijn? :P ;)

die vsa-100 chippie's lopen goloof ik nog op 160mhz en het is nog gewoon SDR, al lijkt het me aardig tof om er een te heben....

blablabla....
Hold it! vsa-100 chippies runnen standaard dus op 166MHz, nou ja bij mijn voodoo5 5500 AGP dan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Wat zit je nou stoer te doen man Ik heb de Voodoo 5 5500, en die draait perfect. Dus die 6000 zal echt wel goed zijn hoor, beter dan een GF2 GTS iig, want daar zit mijn voodoo5 5500 bij in de buurt.
Ik zou die 6000 dus echt wel willen hebben.
Ik heb niets tegen 3dfx persoonlijk! De originele voodoo 1 liep zijn tijd HEEL ver vooruit en ik heb er de nodige uurtjes achter gekweekt (kweek1+2) >:)

Maar als die 5500 te vergelijken is met de gf2 gts ( gelezen in interview ) en deze 6000 kaart niet 2* zo snel is als de 5500 en de radeon 8500 2.5* zo snel is als de gf2 gts. In dat geval vind ik 2500 EURO een boel centjes voor een kaart die VOOR DEZE TIJD niet exceptioneel precteert.
Als hij in mei 2000 ( prototypes werden toen verspreid ) werd geveild was het een stoer product, maar nu niet meer zo heel erg.
en inderdaad 3dfx, uitvinder van de 3dgaming kaart R.I.P
:'( :'( :'(

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46
Op zondag 20 januari 2002 20:41 schreef jojo2k1 het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen 3dfx persoonlijk! De originele voodoo 1 liep zijn tijd HEEL ver vooruit en ik heb er de nodige uurtjes achter gekweekt (kweek1+2) >:)

Maar als die 5500 te vergelijken is met de gf2 gts ( gelezen in interview ) en deze 6000 kaart niet 2* zo snel is als de 5500 en de radeon 8500 2.5* zo snel is als de gf2 gts. In dat geval vind ik 2500 EURO een boel centjes voor een kaart die VOOR DEZE TIJD niet exceptioneel precteert.
Als hij in mei 2000 ( prototypes werden toen verspreid ) werd geveild was het een stoer product, maar nu niet meer zo heel erg.
en inderdaad 3dfx, uitvinder van de 3dgaming kaart R.I.P
:'( :'( :'(
ehmz

je koopt zo'n 6000 natuurlijk niet om alleen mee te gamen..... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

psies wat op de vorige pagina stond.

voor de heb en om mee te pronken dat je zo'n buffel van een kaart in je pc heb! en game natuurlijk. Met die 3,6Ghz P4 van die finnen zal ie best presteren :9~

helaas past ie niet in een p4 bord...
dan maar die toekomstige Clawhammer van AMD !

Verwijderd

Heb ik hem niet al eerder een museumstuk genoemd :+

• SniperGuy
  • Laatst online: 12-08 14:05
Vet man! alleen die prijs he.
maar hoe zou die eraan komen? er staat duidelijk op "NOT FOR RESALE"

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op zondag 20 januari 2002 20:55 schreef SniperGuy het volgende:
Vet man! alleen die prijs he.
maar hoe zou die eraan komen? er staat duidelijk op "NOT FOR RESALE"
d'r waren ook maar een stuk of 50 van in de omloop gebracht. Hij is de gelukkige, dat ie hem weg wilt doen snap ik nou niet :?

• NitroX infinity
als die v5 6000 echt te koop is wordt ie later een collectors item omdat er zo weinig van zijn gemaakt EN omdat ie ook nog een van het bedrijf is dat 3d kaarten in de pc wereld introduceerde

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Hij is de gelukkige, dat ie hem weg wilt doen snap ik nou niet
Als computerliefhebber snap ik het ook niet, maar misschien staat de deurwaarder voor de stoep en kon hij niet nog eens 5000 gulden bij de bank lenen :?

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

BTW : Hoeveel stroom zuip nou zo'n Voodoo5 6000? Ik denk dat mijn mobo (P5A-B) het niet trekt. >:)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:04

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 20 januari 2002 21:12 schreef ND het volgende:
BTW : Hoeveel stroom zuip nou zo'n Voodoo5 6000? Ik denk dat mijn mobo (P5A-B) het niet trekt. >:)
Die heeft een eigen power supply.

De prijs is ongeveer dezelfde als de vorige op die eerste geboden werd dacht ik...

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• ThaHandy
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

damn ik heb altyd (toen) zitten wachten toen i uit zou komen...dat was TOEN de kaart die ik moest hebben :9~
maar om er ff 2500 Euro voor te betalen is ook niet nix
* ThaHandy vind et nog steeds jammer dat i toen niet uit kwam :'(

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Zitten 3 stickers op met: not for resale... wat zouden die daar doen? :P

Afbeeldingslocatie: http://abacus.sj.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_52e52253eb7c1e71f1246e9dac/i-3.JPG

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• NitroX infinity
hij wordt ook nie verkocht, hij wordt geveild :+

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zondag 20 januari 2002 21:41 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
hij wordt ook nie verkocht, hij wordt geveild :+
Ow... dan zit het wel goed :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Hier nog 3 plaatjes van de laatste magistieke kaart, de Voodoo5 6000, van het niet meer bestaande 3dfx, de 'uitvinder' van echte 3D-accelerators, wat voor heen 3Dfx! heette

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/ahoogenb/bj/GoT/v56000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/ahoogenb/bj/GoT/front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/ahoogenb/bj/GoT/v56000back.jpg

voor meer plaatjes van 3dfx, ask me, got 'em all

• NitroX infinity
aanschouw het wonder! *traan*

• gabberjoost
Op zondag 20 januari 2002 21:12 schreef ND het volgende:
Als ik het goed heb was dat 50W of 100W.
Te veel voor een AGP sleuf dus...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als ik het goed heb was dat 50W of 100W.
Te veel voor een AGP sleuf dus...
zoals al eerder in dit topic vermeld: een v5-6000 heeft een eigen externe lichtnet adapter.

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op maandag 21 januari 2002 01:10 schreef smvs het volgende:

[..]

zoals al eerder in dit topic vermeld: een v5-6000 heeft een eigen externe lichtnet adapter.
Dusseh......Dan word er eigenlijk helemaal niets gevraagd van je AGP poort? Dan zou die dus in principe wel in mijn PC kunnen? >:) Stoer! Hmmmmmm als ik een Geforce3 Ultra in mijn PC doe, hoef ik die G3 alleen te modden zodat hij een externe voeding gebruikt. >:)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 21:47 schreef Voodoo_man het volgende:
Hier nog 3 plaatjes van de laatste magistieke kaart, de Voodoo5 6000, van het niet meer bestaande 3dfx, de 'uitvinder' van echte 3D-accelerators, wat voor heen 3Dfx! heette

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

voor meer plaatjes van 3dfx, ask me, got 'em all
Wat een gigantisch lomp ding >:)

Maar het is wel een 'echte' videokaart :9~

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

bij de wereldzaak :) crzy hans hebben ze der ook 2 liggen hoor :p

Sommige mensen....

Verwijderd

Op die plaatjes is inderdaad te zien dat het een superstoere "mannelijke" >:) kaart is ( itt tot die matrox kaartjes, die niet eens echt een heatsink nodig hebben ).
Maar ik vraag me af hoe je hem in je pc'tje kunt prakken als je een micro/baby ATX bakkie hebt :P .
Al een quote uit een ouwe site
Its dimensions are so large that some people may have difficulty fitting it inside their PCs, and it drinks so much power it has its own external PSU.
Ik heb mn pc nml al bijna uit het raam gegooid toen die IDE-kabel telkens aan mijn tnt2'tje bleef hangen :+

Verwijderd

Jeeeeeemig!! :) Wat zijn dat voor enorme kabels daar echt op die kaart man!! Die gele en zwarte kabels, zijn dat nog extra voedingskabels/aardekabels? En waar staan nog meer plaatjes van die dingen??

[zeikmodus]
sommige mensen moeten echt beter gaan lezen!! Ze willen de Devine v5 6000 gaan vergelijken met een Radeon 8500!! Wat |:(
[/zeikmodus]

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op maandag 21 januari 2002 19:14 schreef Rippie het volgende:
Jeeeeeemig!! :) Wat zijn dat voor enorme kabels daar echt op die kaart man!! Die gele en zwarte kabels, zijn dat nog extra voedingskabels/aardekabels? En waar staan nog meer plaatjes van die dingen??

[zeikmodus]
sommige mensen moeten echt beter gaan lezen!! Ze willen de Devine v5 6000 gaan vergelijken met een Radeon 8500!! Wat |:(
[/zeikmodus]
als je nog een paar wilt, heb ik er nog wel een paar van de v5 6k!

ps. eigenlijk van alle kaarten heb ik wel een plaatje :)

Verwijderd

als je die wilt gaan modde ben je wel duur uit

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 20 januari 2002 19:51 schreef jojo2k1 het volgende:
Volgens mij nbem jij in de war met dual en quad processor systemen. Een multi-videochip videokaart is wezenlijk iets anders. Specifieke apps slaat daardoor in dit verband ook als een tang op een varken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prestatieverschillen tussen v4 en v5 (single vs dual)dan zie je, in gevallen dat de videokaart de bottleneck is, wel degelijk een zeer groot verschil in snelheid tussen v4 en v5. Dat zal er ook zijn tussen v5 en v6.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Dit is nog steeds de beste oplossing voor FSAA..

Niet op voorraad.

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

echt wel!

• Falconey
  • Laatst online: 19-07 22:27
Jammer dat die dingen nooit in productie zijn genomen, toen vond ik het [nu nog steeds] een :9~ kaart.

Verwijderd

OMFG!
Currently | $1,549.00
Time left | Auction has ended.

Verwijderd

Dit is echt de ultieme Quake 3 kaart. 8x FSAA!!!
Jammer dat er niet meer van zulk soort kaarten tekoop zijn :'(

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 18-08 20:36
Op dinsdag 22 januari 2002 10:27 schreef bombadil het volgende:

[..]

Volgens mij nbem jij in de war met dual en quad processor systemen. Een multi-videochip videokaart is wezenlijk iets anders. Specifieke apps slaat daardoor in dit verband ook als een tang op een varken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prestatieverschillen tussen v4 en v5 (single vs dual)dan zie je, in gevallen dat de videokaart de bottleneck is, wel degelijk een zeer groot verschil in snelheid tussen v4 en v5. Dat zal er ook zijn tussen v5 en v6.
hehe, die bombadil gast heeft duidelijk nooit voodoo2 SLI gedraaid, die was dus precies 2 keer zo snel als een enkele voodoo2
als dat met die VSA 100 chips ook op gaat dan moet die kaart best hard gaan
wel jammer dat ie allerlei functies mist enzo, maar het zal ongetwijfeld lekker unrealen :)
en jammer dat geforce2 kaartjes niet in SLI modus kunnen
dat leek me dan wel weer handig, een geforce2 erbij in een PCI slot ofzo en hupla, de snelheid verdubbelt
scheelt bakken met geld

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
;(

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op donderdag 21 februari 2002 02:17 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
hehe, die bombadil gast heeft duidelijk nooit voodoo2 SLI gedraaid, die was dus precies 2 keer zo snel als een enkele voodoo2
GOED LEZEN voordat je Blaat!!! :( Moeilijk he ff een topic volledig en goed doorlezen voordat je iemand zijn intelligente mening afkraakt. :( Je zegt namelijk hetzelfde alsdat ik beweer. Nml dat SLI weldegelijk werkt. (Tot 2 keer zo snel gaat natuurlijk enkel op als de videokaart de bottleneck is, anders heeeft SLI natuurlijk weinig nut.)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• pt0x
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

voor UT wat ik veeeel speel is dit kaartje echt helemaal geil :9~

nu haal ik mischien 400 fps maar met dat gevaarte mischien wel 500/600 8-)

hier een pic van mijn 400 fps
http://home.wanadoo.nl/j.persson/screenshots/UT21.jpg

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 18-08 20:36
Op donderdag 21 februari 2002 10:39 schreef bombadil het volgende:

[..]

GOED LEZEN voordat je Blaat!!! :( Moeilijk he ff een topic volledig en goed doorlezen voordat je iemand zijn intelligente mening afkraakt. :( Je zegt namelijk hetzelfde alsdat ik beweer. Nml dat SLI weldegelijk werkt. (Tot 2 keer zo snel gaat natuurlijk enkel op als de videokaart de bottleneck is, anders heeeft SLI natuurlijk weinig nut.)
al goed al goed, ik lees eerst, citeer dan en vervolgens heb ik geen zin om weer te gaan checken wie dat ook alweer was
sorrie hoor
enneh, SLI bij voodoo2 hielp altijd, want je kon de resolutie in elk geval verhogen tot 1024*768 wat gewoon niet kon met een enkele v2

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• gabberjoost
Op donderdag 21 februari 2002 13:07 schreef Jeff_P het volgende:
voor UT wat ik veeeel speel is dit kaartje echt helemaal geil :9~

nu haal ik mischien 400 fps maar met dat gevaarte mischien wel 500/600 8-)

hier een pic van mijn 400 fps
http://home.wanadoo.nl/j.persson/screenshots/UT21.jpg
Jeuj, 400 fps...

Dat heb zo'n beetje iedereen, als je alleen naar de muur/plafon/vloer staart! |:(

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Op donderdag 21 februari 2002 15:21 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Jeuj, 400 fps...

Dat heb zo'n beetje iedereen, als je alleen naar de muur/plafon/vloer staart! |:(
nou m8 wat heb jij dan
gegarandeerd dat ik je behoorlijk bijkanhouden...

Verwijderd

Ik zie in je sig dat je een multiplyer hebt van 13. Ik dacht dat de multiplyer van Tbirds maar tot 12.5 ging??

• pt0x

pt0x

Why are we here..

nee ik heb een oude chipset
kan tot 14 maar dat vind mijn mobo niet leuk

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 22:36 schreef paulhachmang het volgende:
Dit is echt de ultieme Quake 3 kaart. 8x FSAA!!!
Jammer dat er niet meer van zulk soort kaarten tekoop zijn :'(
Dit is de ultieme Unreal Tournament kaart... --> GLIDE :)
Glide was het systeem waarop 3dfx kaarten werkte, UT is voor glide geprogammeerd.. een V3-3000 (vergelijkbaar met nVidia TNT2) was evensnel in UT als een GeForce 1 DDR :). Terwijl hij kwa kracht (en in meeste spellen) 50% trager was.. Moet je nagaan hoe enorm dit roelt in UT.. 1024X768X32XFSAA8. En de mooiste FSAA ooit..

Nog een leuk voordeel van Voodoo kaarten, FSAA in 2D 8-) schijnt echt onwijsss mooi te zijn.. de beeldkwaliteit van die dingen was gewoon veruit de beste (matrox was er weinig bij.) Jammer dat je geen V5 ging kopen als je voor minder een GeForce 2 GTS kocht.. (welke ik toen ook kocht, in die tijd praatte we over 700gulden voor zo'n GTS en tegen 1000 voor een V5..

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Koopje op zich :), 1500 $. VOODOO ruled wel :P.

Verwijderd

Hoever krijgen die voodoofanaten hier zo'n voodoo5 geklokt?

Verwijderd

ja dat vroeg ik me nou ook al af..
Pagina: 1