http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?MfcISAPICommand=ViewItem&item=1324200763
de 2e die op ebay aangeboden wordt.
de 2e die op ebay aangeboden wordt.
Verwijderd
Verwijderd
zeldzaam, nooit in productie genomen model.Op zondag 20 januari 2002 19:37 schreef ikbenveldmuis het volgende:
mis ik iets
Verwijderd
Waarschijnlijk een proto voordat ze op de markt kwamen.Op zondag 20 januari 2002 19:40 schreef MREn het volgende:
[..]
zeldzaam, nooit in productie genomen model.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hij was bedoeld voor juni 2000 en de proto's waren van mei 2000 ( ze waren zelfs me de ontwikkeling gekapt ). Destijds was het de stoerste en snelste kaart geweest. Maar het is een ouderwets 16 bit bakkie met 1st of 0st generation t&lWat lul je nou man!?
Hij is gewoon cool!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Op zondag 20 januari 2002 19:44 schreef jojo2k1 het volgende:
Ik d8 dat ze wel ff in productie waren, had alternate ze niet heel even? Inieder geval waren het niet van die fantastische kaarten, ze zijn veel minder snel dan ze lijken:
3 chips in een soort sli mode met 128/3=42MB per chip.
Verder inefficient en bla bla. Een GF3 ti 200 of ati 8500 is een beter koop, meer nieuwe functies+snelheid
Verwijderd
lol een heel ruime 5000 piek, eh 2500 euroA RECENT EBAY AUCTION IN OCTOBER OF 2001 FOR THIS SAME CARD HAD 52 BIDS AND SOLD FOR $2,150
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
Sorriezmaar dat is voor 4 proc's
Verwijderd
Wat zit je nou stoer te doen manOp zondag 20 januari 2002 19:51 schreef jojo2k1 het volgende:
Ondanks die hoge fillrate etc vind ik hem NIET cool
Hij is nml niet voor niets amper geproduceert/verkocht; heb je ooit een keer achter een quadprocessor bakkie gewerkt
Geloof me hij is echt geen 4* zo snel als een single; ook geen 3 keer; hooguit 2* voor specifieke apps.
Dit is het hele probleem, de samenwerking tussen die chippies kost teveel energie en je hebt zelfs een externe voeding nodigjij liever dan ik
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
heel mooi gezegd, snikOp zondag 20 januari 2002 20:30 schreef Thanathos het volgende:
.....en als ik geld had had ik hem zo gekocht gewoon voor de heb, het laatste wat nog over is van de fabr. van de eerste 3d versneller als ik me niet vergis
------R.I.P. 3dfx------
Hold it! vsa-100 chippies runnen standaard dus op 166MHz, nou ja bij mijn voodoo5 5500 AGP dan.Op zondag 20 januari 2002 20:24 schreef Vlabakje90 het volgende:
VOODOO for ever...
zou ie lekker te klokken zijn?![]()
die vsa-100 chippie's lopen goloof ik nog op 160mhz en het is nog gewoon SDR, al lijkt het me aardig tof om er een te heben....
blablabla....
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ik heb niets tegen 3dfx persoonlijk! De originele voodoo 1 liep zijn tijd HEEL ver vooruit en ik heb er de nodige uurtjes achter gekweekt (kweek1+2)Wat zit je nou stoer te doen man Ik heb de Voodoo 5 5500, en die draait perfect. Dus die 6000 zal echt wel goed zijn hoor, beter dan een GF2 GTS iig, want daar zit mijn voodoo5 5500 bij in de buurt.
Ik zou die 6000 dus echt wel willen hebben.
ehmzOp zondag 20 januari 2002 20:41 schreef jojo2k1 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen 3dfx persoonlijk! De originele voodoo 1 liep zijn tijd HEEL ver vooruit en ik heb er de nodige uurtjes achter gekweekt (kweek1+2)
Maar als die 5500 te vergelijken is met de gf2 gts ( gelezen in interview ) en deze 6000 kaart niet 2* zo snel is als de 5500 en de radeon 8500 2.5* zo snel is als de gf2 gts. In dat geval vind ik 2500 EURO een boel centjes voor een kaart die VOOR DEZE TIJD niet exceptioneel precteert.
Als hij in mei 2000 ( prototypes werden toen verspreid ) werd geveild was het een stoer product, maar nu niet meer zo heel erg.
en inderdaad 3dfx, uitvinder van de 3dgaming kaart R.I.P
![]()
![]()
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
d'r waren ook maar een stuk of 50 van in de omloop gebracht. Hij is de gelukkige, dat ie hem weg wilt doen snap ik nou nietOp zondag 20 januari 2002 20:55 schreef SniperGuy het volgende:
Vet man! alleen die prijs he.
maar hoe zou die eraan komen? er staat duidelijk op "NOT FOR RESALE"
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Als computerliefhebber snap ik het ook niet, maar misschien staat de deurwaarder voor de stoep en kon hij niet nog eens 5000 gulden bij de bank lenenHij is de gelukkige, dat ie hem weg wilt doen snap ik nou niet
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Die heeft een eigen power supply.Op zondag 20 januari 2002 21:12 schreef ND het volgende:
BTW : Hoeveel stroom zuip nou zo'n Voodoo5 6000? Ik denk dat mijn mobo (P5A-B) het niet trekt.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ow... dan zit het wel goedOp zondag 20 januari 2002 21:41 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
hij wordt ook nie verkocht, hij wordt geveild
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Als ik het goed heb was dat 50W of 100W.Op zondag 20 januari 2002 21:12 schreef ND het volgende:
BTW : Hoeveel stroom zuip nou zo'n Voodoo5 6000? Ik denk dat mijn mobo (P5A-B) het niet trekt.
zoals al eerder in dit topic vermeld: een v5-6000 heeft een eigen externe lichtnet adapter.Als ik het goed heb was dat 50W of 100W.
Te veel voor een AGP sleuf dus...
Dusseh......Dan word er eigenlijk helemaal niets gevraagd van je AGP poort? Dan zou die dus in principe wel in mijn PC kunnen?Op maandag 21 januari 2002 01:10 schreef smvs het volgende:
[..]
zoals al eerder in dit topic vermeld: een v5-6000 heeft een eigen externe lichtnet adapter.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Wat een gigantisch lomp dingOp zondag 20 januari 2002 21:47 schreef Voodoo_man het volgende:
Hier nog 3 plaatjes van de laatste magistieke kaart, de Voodoo5 6000, van het niet meer bestaande 3dfx, de 'uitvinder' van echte 3D-accelerators, wat voor heen 3Dfx! heette
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor meer plaatjes van 3dfx, ask me, got 'em all
Sommige mensen....
Verwijderd
Ik heb mn pc nml al bijna uit het raam gegooid toen die IDE-kabel telkens aan mijn tnt2'tje bleef hangenIts dimensions are so large that some people may have difficulty fitting it inside their PCs, and it drinks so much power it has its own external PSU.
Verwijderd
als je nog een paar wilt, heb ik er nog wel een paar van de v5 6k!Op maandag 21 januari 2002 19:14 schreef Rippie het volgende:
Jeeeeeemig!!Wat zijn dat voor enorme kabels daar echt op die kaart man!! Die gele en zwarte kabels, zijn dat nog extra voedingskabels/aardekabels? En waar staan nog meer plaatjes van die dingen??
[zeikmodus]
sommige mensen moeten echt beter gaan lezen!! Ze willen de Devine v5 6000 gaan vergelijken met een Radeon 8500!! Wat
[/zeikmodus]
Volgens mij nbem jij in de war met dual en quad processor systemen. Een multi-videochip videokaart is wezenlijk iets anders. Specifieke apps slaat daardoor in dit verband ook als een tang op een varken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prestatieverschillen tussen v4 en v5 (single vs dual)dan zie je, in gevallen dat de videokaart de bottleneck is, wel degelijk een zeer groot verschil in snelheid tussen v4 en v5. Dat zal er ook zijn tussen v5 en v6.Op zondag 20 januari 2002 19:51 schreef jojo2k1 het volgende:
Geloof me hij is echt geen 4* zo snel als een single; ook geen 3 keer; hooguit 2* voor specifieke apps.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Niet op voorraad.
Verwijderd
hehe, die bombadil gast heeft duidelijk nooit voodoo2 SLI gedraaid, die was dus precies 2 keer zo snel als een enkele voodoo2Op dinsdag 22 januari 2002 10:27 schreef bombadil het volgende:
[..]
Volgens mij nbem jij in de war met dual en quad processor systemen. Een multi-videochip videokaart is wezenlijk iets anders. Specifieke apps slaat daardoor in dit verband ook als een tang op een varken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prestatieverschillen tussen v4 en v5 (single vs dual)dan zie je, in gevallen dat de videokaart de bottleneck is, wel degelijk een zeer groot verschil in snelheid tussen v4 en v5. Dat zal er ook zijn tussen v5 en v6.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
GOED LEZEN voordat je Blaat!!!Op donderdag 21 februari 2002 02:17 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
hehe, die bombadil gast heeft duidelijk nooit voodoo2 SLI gedraaid, die was dus precies 2 keer zo snel als een enkele voodoo2
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
al goed al goed, ik lees eerst, citeer dan en vervolgens heb ik geen zin om weer te gaan checken wie dat ook alweer wasOp donderdag 21 februari 2002 10:39 schreef bombadil het volgende:
[..]
GOED LEZEN voordat je Blaat!!!Moeilijk he ff een topic volledig en goed doorlezen voordat je iemand zijn intelligente mening afkraakt.
Je zegt namelijk hetzelfde alsdat ik beweer. Nml dat SLI weldegelijk werkt. (Tot 2 keer zo snel gaat natuurlijk enkel op als de videokaart de bottleneck is, anders heeeft SLI natuurlijk weinig nut.)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Jeuj, 400 fps...Op donderdag 21 februari 2002 13:07 schreef Jeff_P het volgende:
voor UT wat ik veeeel speel is dit kaartje echt helemaal geil
nu haal ik mischien 400 fps maar met dat gevaarte mischien wel 500/600
hier een pic van mijn 400 fps
http://home.wanadoo.nl/j.persson/screenshots/UT21.jpg
nou m8 wat heb jij danOp donderdag 21 februari 2002 15:21 schreef gabberjoost het volgende:
[..]
Jeuj, 400 fps...
Dat heb zo'n beetje iedereen, als je alleen naar de muur/plafon/vloer staart!
Verwijderd
Verwijderd
Dit is de ultieme Unreal Tournament kaart... --> GLIDEOp woensdag 20 februari 2002 22:36 schreef paulhachmang het volgende:
Dit is echt de ultieme Quake 3 kaart. 8x FSAA!!!
Jammer dat er niet meer van zulk soort kaarten tekoop zijn