Toon posts:

De voordelen van JAVA ??

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

- Wat zijn nu de voordelen van Java ten opzichte van andere Object-georienteerde programmeertalen zoals C++??

- En kan iemand mij vertellen of er een makkelijkere manier is om een java programma te runnen vanaf een andere pc, ZONDER dat diegene daarvoor ook al die java troep moet hebben geinstalleerd? (bijvoorbeeld op dezelfde manier als C++ -> .exe !

Alvast Bedankt! *D

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Na het compilen heb je een class bestand welke je in de meeste browsers (indien aan) kan uitvoeren.

Java kan je op verschillende soorsten os'sen en systemen draaien.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op zondag 20 januari 2002 18:59 schreef Pietah het volgende:
Hai,

- Wat zijn nu de voordelen van Java ten opzichte van andere Object-georienteerde programmeertalen zoals C++??
mm tja, die zijn wel in elk boek te vinden he!
- En kan iemand mij vertellen of er een makkelijkere manier is om een java programma te runnen vanaf een andere pc, ZONDER dat diegene daarvoor ook al die java troep moet hebben geinstalleerd? (bijvoorbeeld op dezelfde manier als C++ -> .exe !

Alvast Bedankt! *D
webstart *D

Verwijderd

Eeeeuh, dit is wel een beetje een UTFS vraag.
Over de plus en minpunten van Java is al zo vaak gesproken..

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:40
Op zondag 20 januari 2002 18:59 schreef Pietah het volgende:
Hai,

Alvast Bedankt! *D
API, bytecode, gestandaardiseerde open standaard (ondanks dat het eigendom van SUN is).

Met de juiste installer kun je bepaalde pakketen als een dependancy installen, bijvoorbeeld een game die DirectX mee installeerd. De java VM kun je als net zoiets beschouwen.
Daarnaast zijn er wel meer mogelijkheden.

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

mijn fout had dicht moeten zijn
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.