Hoe krijg ik een avi op een VHS videoband

Pagina: 1
Acties:

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Heej, ik heb een tvout en ik wil een avi op een VHS overzetten. Ik heb de search gebruikt maar kon er niets opver vinden.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

READ THE FAQ! :)

[topic=312254/1/25]

Oftewel tv-out op je videorecorder aansluiten.

• MacDokie
Ok daar staat dus niets in wat ik nog niet wist. Mijn tvout werkt prima, maar hoe krijg ik het zover dat ik mijn pc beeld kan opnemen op een videoband

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat dacht je van aansluiten op de videoin van je VCR, die op 'AVinput1/2/3/svhs/front/whatever' zetten en opnemen maar. heb je alleen een scartaansluiting, koop dan een verloopplug (en als je het ook nog gaat vragen, ja die koop je bij de electrotoko op onderdelenzaak of betere AV winkel) van scart naar Svideo of composiet en prik je het er zo allemaal in :).

vrij eenvoudig enzo.. Ow, zet de VCR op het goede kanaal bij het opnemen/

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

TV-out en de speakeruitgang van je geluidskaart (verloopstekkertje kopen naar wit/rood plug) naar line-in van je video (evt. via scart-stekker met geel (video),rood en witte (geluid) ingang)

• MacDokie
Thanx, dat kan dus wel. Sorry voor mijn ontwetendheid!

Pagina: 1