Nihm batterijen doen vreemd

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Kheb in men laptop 2 batterijen zitten. Deze moeten 19 volt leveren. Nu is 1 batterij heel vlug leeg, al na 5 minuten en dus doet de andere batterij maar alle kracht leveren. Zo kan ik anderhalf uur met 1 batterij werken, maar hoe kan ik die andere batterij weer "maken" ? Zou wel fijn zijn moest ik 3uur kunnen werken met de laptop.
alvast bedankt Tweakers >:)

Verwijderd

Voor de batterij van mn IBM Thinkpad heb ik ooit een speciaal programma gevonden om de batterij compleet te ontladen en weer vol te krijgen. Ik zou even naar zo'n soort programma zoeken. (werkte niet lang bij mij hoor, denk dat de batterij gewoon gaar is)..

Verwijderd

't ontladen is het probleem niet, lijkt mij.
Ik vrees dat er maar één oplossing is: vervangen.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Verwissel de accu's eens. En kijk of de andere accu dan leeg gaat. Zoniet is je accu denk ik defect. En moet daar een andere voor in de plaats komen. Repareren gaat volgens mij moeilijk. Garantie zou wel eventueel kunnen.
Ook is het mogelijk dat de aansluiting in de laptop niet 100 % is en de accu leegtrekt. Dan zou de laptop nagekeken moeten worden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.