Stille p4-koeler?

Pagina: 1
Acties:

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Ik heb een socket423 P4 1,5ghz, maar mn koeler is NOGAL lawaaiig :( Het is een Coolermaster (typenr. weet ik zo niet).

Heeft iemand enig idee of er voor de p4 stille koelers verkrijgbaar zijn? :?

Het liefst had ik natuurlijk een intel-koeler gehad zoals die bij de boxed cpu's geleverd worden, maar die zijn los niet verkrijgbaar :{

Verwijderd

Vraag gewoon eens rond bij computerwinkels of ze misschien los een Intel-cooler hebben liggen. Dat komt namelijk wel eens voor en deze zijn i.d. erg stil, bovendien vaak temperatuurgestuurd :9~

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 19:47 schreef PMS het volgende:
Vraag gewoon eens rond bij computerwinkels of ze misschien los een Intel-cooler hebben liggen. Dat komt namelijk wel eens voor en deze zijn i.d. erg stil, bovendien vaak temperatuurgestuurd :9~
Tja ik ken iemand die in een pc-zaak werkt, maar die krijgt die dingen niet mee :{

Probleem is wel dat mn cpu ERG warm wordt: gemiddeld 53 graden :(

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Opgelost denk ik :)
Ik kan van een mede-tweaker een Intel socket 423-koeler aanschaffen. En hij heeft ook nog een andere kast staan die hij wegdoet: een A-open HX48A-P :) Ik heb nu een witmerk-kast met Target-voeding, dus mn airflow zal er wel op vooruit gaan lijkt me :) Alles samen voor €60,- ofzo... doen of niet doen? :?