Ik zoek een goede link voor een voltagemod! Het liefst in het nederlands. En ja ik heb de seach gebruikt dus gooi niet met UTFS kreten AUB!! Daar word je scheitziek van
Heb zelfde bordje, het spijt me maar me fsb wil geen 2 mhz omhoog of hij boot al nie meer stabiel
(102 mhz wil hij niet met pc133 ram) duron 900 (spitfire), ligft duidelijk aan die KT133(a) chipset...
Perfect bord, echt waar, maar OC'en, nou, nee... (temps zijn zo tegen de 35 MAX stressed, nog niet hoger gezien, 29/30 idle).
Dan heb ik nog een tip
zet jp9 op 1-2 en jp10 op 2-3
dan staat je fsb op 133 mhz
mijn duron 600 draait op 800 megaherths stabiel dus....
maar ik wil meer!!
zet jp9 op 1-2 en jp10 op 2-3
dan staat je fsb op 133 mhz
mijn duron 600 draait op 800 megaherths stabiel dus....
maar ik wil meer!!
Verwijderd
dat staat helemaal hier beschreven...
http://www.ocinside.de/index_e.html?/html/workshop/socketa/socketa_resistors.html
je moet dus nog meer (andere) bruggen inkleuren dan alleen de L1 bruggen
succes
http://www.ocinside.de/index_e.html?/html/workshop/socketa/socketa_resistors.html
je moet dus nog meer (andere) bruggen inkleuren dan alleen de L1 bruggen
succes
K7VZA kun je niet V-modden, behalve door bruggen op je CPU te kleuren. Verder is het ding dus wel super stabiel, dat je niet verder kunt dan wat je nu haalt ligt aan je geheugen of proc of wat dan ook.
Mijn K7VZA met generic PC133 geheugen draait vrolijk 24/7 op FSB 155. En geen crashes. Ja alleen dan de wekelijkse ruzie tussen XP en mijn achterhaalde videokaart, maar dat wordt morgen opgelost...
Mijn K7VZA met generic PC133 geheugen draait vrolijk 24/7 op FSB 155. En geen crashes. Ja alleen dan de wekelijkse ruzie tussen XP en mijn achterhaalde videokaart, maar dat wordt morgen opgelost...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Tja k heb inmiddels me cputje ff unlocked maar echt harder lopen word ut nie
k kan de FSB van 100 nog is op 133 proberen maar k denk niet dat me andere bende dat echt toppie vin
k kan de FSB van 100 nog is op 133 proberen maar k denk niet dat me andere bende dat echt toppie vin
Hoe heb je de fsb zo hoog gekregen? ik kan max to 133!Op zondag 20 januari 2002 19:41 schreef Species5618 het volgende:
K7VZA kun je niet V-modden, behalve door bruggen op je CPU te kleuren. Verder is het ding dus wel super stabiel, dat je niet verder kunt dan wat je nu haalt ligt aan je geheugen of proc of wat dan ook.
Trouwens wat voor een bios hoort er in te zitten (merk)
Op de chip staat phoenix en er zit award in !!!
Verwijderd
ik kan 112 halen
enne Welke bruggetjes moet je kleuren voor die Voltage Mod ?
k weet nie maar kan je ook Ergens de multy plyer (ofzo) veranderenen door een bruggie te maken / te mollen ?
k weet nie maar kan je ook Ergens de multy plyer (ofzo) veranderenen door een bruggie te maken / te mollen ?
voor de multipier veranderen moet je ff in de faq kijken, maar bij mij werkte het nietOp zondag 20 januari 2002 21:21 schreef Dannyke het volgende:
ik kan 112 halen![]()
Pagina: 1