Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

niet uitloggen/inloggen

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 15:56
m'n vriendin heeft hier op got ook een eigen acount en zij wilde net dus iets posten dus zij drukte op mijn 2e pc op uitloggen, alles leuk en aardig natuurlijk.

nou drukte ze daarna op inloggen :) en toen gebeurde er dit:

je bent ingelogd je wordt doorgestuerd bla bla bla.
voordat ze ook maar iets had ingevuld.

anyway ze komt op de homepage en ey, er staat nog steeds inloggen. wazig hoor :)

anyway ik heb net ook uitgelogd op alle pc's via de uitlog functie. maar nog steeds wil t niet, ik kan dus wel weer inlogen op deze pc maar zij niet op die :?

anyway is hier iets over bekent?

openkat.nl al gezien?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Extra -> Internet-opties -> |cookies verwijderen| *kliq*

:z

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 18:40 schreef xeninex het volgende:
Extra -> Internet-opties -> |cookies verwijderen| *kliq*

:z
ow ja, dat doe je ook na het bezoeken van sexsite toch ;) >:)

[sowwy :)]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ff de tijd goedzetten :)

• HunterPro
  • Niet online
hmm lekker offtopic?

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 19:09 schreef xeninex het volgende:
hmm lekker offtopic?
:D Mijn reply?

Nee joh, da schijnt de oplossing te zijn. :)

....

Of vergis ik me nou..? :?

//edit
OMG wat een lol, ik ga echt niet in een willekeurig LA topic posten dat ik ff de tijd goed ga zetten hoor. :D

* BreadFan vind 'et wel komisch eik... :P

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:43 ]

• killercow
tering mensen,

sommige mensen hier zijn echt eikels!

als dit soort dingen gebeuren is er iets niet goed met het script, het script zou zoiezo mutilated cookies eruit moeten kunnen vissen.

iedere deur weet toch hoe je cookies moet verwijderen? jemig

sorry hoor maar hier wordt ik gewoon pissig om.

openkat.nl al gezien?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

gelukkig is het geen verplichting om hier langs te komen ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• killercow
nee maar tis wel jullie bedoeling toch?

waarom doen jullie anders zo moeilijk met banners uitwisselen en uberhaupt berichten posten?

dan is het toch ook de bedoeling om een goed werkend script aan te bieden? anyway, ik snap zoeizo niet waarom een mogenlijke bug afgebekt wordt met: naja dan rot je toch op.

neem aan dat dat niet de bedoeling is van got/tweakers excuses zouden wel oke wezen, zelfs van een admin.

openkat.nl al gezien?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 21 januari 2002 17:55 schreef killercow het volgende:
Jazeker, het is hier de bedoeling om te posten, te discusseren en elkaar te helpen
dan is het toch ook de bedoeling om een goed werkend script aan te bieden? anyway, ik snap zoeizo niet waarom een mogenlijke bug afgebekt wordt met: naja dan rot je toch op.
Je wordt niet afgebekt met 'dan rot je toch op'. Er worden je een aantal oplossingen geboden en jij reageert als een dolle met een post waarin je uitzinnig van woede reageert met "wat een stel eikels hier, jezus kunnen jullie geen gewone site maken die WEL werkt?". Daar reageerde oscar lakoniek op met "het is niet verplicht om hier te komen en het 'gezeik' aan te horen.". Dat jij daar nu weer zo krom op reageert, maakt bij mij wel los dat ik nu het gevoel heb dat je niet echt een aanwinst bent voor het forum.

enne:
als dit soort dingen gebeuren is er iets niet goed met het script, het script zou zoiezo mutilated cookies eruit moeten kunnen vissen.
Hier weet ik niets vanaf, maar het is nog steeds geen reden om zo te lopen gillen. En de reactie van oscar was meer op de toon van je post, dan op de melding...
neem aan dat dat niet de bedoeling is van got/tweakers excuses zouden wel oke wezen, zelfs van een admin.
Het spijt me voor je dat je alles zo negatief mogelijk opvat :+.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Uiteraard is het onze bedoeling. Het is niet de bedoeling om kostte wat het kost zo veel mogelijk users te hebben.
Het is idd de bedoeling om een zo goed mogelijk werkende site te maken. Dit houdt echter niet in dat er per definitie nix mis kan zijn/gaan.
Wij zullen de eerste zijn om toe te geven dat niet alles altijd even vlekkeloos loopt, helaas hebben wij veel te vaak niet de mogelijkheid om fouten in de programmatuur waarop GoT draait op te lossen.
Voor reden hiervoor verwijs ik je door naar de Search, ik heb weinig zin om dat allemaal nogmaals op te rakelen.

En over die opmerking die ik plaatste: jij legt in je reply een eis bij ons neer voor een goed werkend forum. Ik probeer je met mijn reply duidelijk te maken dat wij echt wel ons best doen om een zo goed mogelijk werkend forum aan te bieden.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• killercow
naja what ever, ik zal ook wel wat fout hebben gedaan idd.

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1