WTF ik heb nu bij ieder spel een ping van ruim 200

Pagina: 1
Acties:

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ik was dus vanmiddag ff aan het csen. niks aan de hand. ging daarna ff il-2 sturmovik spelen gewoon singleplayer. wil ik daar na ff TFC spelen. allemaal pings van boven de 200 bij iedere server. dus ik ga MOHAA multiplayer demo proberen ook allemaal ping van ruim 200. als laatste ging ik het bij CS proberen weer al mijn pings boven de 200. Terwijl ik gewoon op servers ging waar ik gewoon normaal een ping van 40 tm 90 heb. ik was niks aan het downloaden ofzo helemaal niks. gewoon alleen dat spel. en ik begrijp er niks van. dit is echt vrij frustrerend. weet iemand waar het aan kan liggen.

(ik heb chello)

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 18:25 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
ik was dus vanmiddag ff aan het csen. niks aan de hand. ging daarna ff il-2 sturmovik spelen gewoon singleplayer. wil ik daar na ff TFC spelen. allemaal pings van boven de 200 bij iedere server. dus ik ga MOHAA multiplayer demo proberen ook allemaal ping van ruim 200. als laatste ging ik het bij CS proberen weer al mijn pings boven de 200. Terwijl ik gewoon op servers ging waar ik gewoon normaal een ping van 40 tm 90 heb. ik was niks aan het downloaden ofzo helemaal niks. gewoon alleen dat spel. en ik begrijp er niks van. dit is echt vrij frustrerend. weet iemand waar het aan kan liggen.

(ik heb chello)
zegt al genoeg als je chello heb .. ik heb het ook wel eens is mijn ping ineens 15 - 200 een tijdje en dan later is het weer normaal

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Heb er zelf ook sinds vanmiddag last van, evenals 2 clanmates/vrienden van me die net als ik ook chello hebben. Een andere vriend heeft het ook sinds vandaag maar die heeft ADSL bij HCCNet dus dat lijkt me lostaand van dit.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 18:42 schreef AuRal het volgende:
Heb er zelf ook sinds vanmiddag last van, evenals 2 clanmates/vrienden van me die net als ik ook chello hebben. Een andere vriend heeft het ook sinds vandaag maar die heeft ADSL bij HCCNet dus dat lijkt me lostaand van dit.
dus het zal wel een chello blackout zijn ofzo.
ik hoop het van wel iig :{

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
welke regio gaat het om, rotterdam? amsterdam?

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 19:27 schreef Kookie het volgende:
welke regio gaat het om, rotterdam? amsterdam?
regio arnhem-wageningen-ede. zo'n beetje het westen van de veluwe

Verwijderd

Yep dat heb ik ook een erg wisselende ping.
Ik heb ook chello (Almere).
Je bent dus niet de enige.

• Maximize
  • Niet online
--

[ Voor 97% gewijzigd door Maximize op 15-06-2022 00:40 ]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
En dan snap ik dus niet dat je van die clan's hebben die alleen breedbanders willen want m'n ISDN is misschien wat hoger maar wel altijd goed.

Maargoed Chello is weer flink met onderhoud bezig de laatste tijd dus dat kan het goed zijn.
Misschien dat een reset wel eens wilt helpen.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
is het normaal als ik het nu nog heb :? want ik vind het vrij irri worden nou

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

mwah, moet je quake1 tf spelen, is leuk spelletje ook als je hoge pings hebt, tf needs more crowd, begint beetje uit te sterven.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Maximize
  • Niet online
Op dinsdag 22 januari 2002 20:25 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
is het normaal als ik het nu nog heb :? want ik vind het vrij irri worden nou
ik vind het al een half jaar vrij irri ;(
maar je kunt natuurlijk nog blijven hopen dat het beter wordt... ik heb de hoop al laaaaaaang opgegeven ;(
Pagina: 1