Ik begrijp er echt helemaal nix meer van...
ik zal het ffies uitleggen (
)
Ik heb 2 pc's met winXP erop...
1 van die pc's deelt het i'net (Standaard inet delen via winxp)
Dit werkte altijd goed en ik had bijna nooit problemen...
had ja...
Af en toe kapt de boel er bij mij mee... ik kan geen internet pagina bekijken icq'en enz...
ik kan nog wel pingen enzo..
Als ik mijn netwerk uitschakel en weer inschakel doet ie het weer perfect (voor een tijdje)
Ik heb 2 Safeway netwerkkaartjes (100Mbit) en een Safeway Switch... (als je je afvraagt waarom de !@#$ ik een switch heb... dat is omdat ik binnenkort een 3e pc erbij krijg)
Ik heb mijn netwerkkaart drivers en troep eraf gedonderd en protcollen opnieuw geinstalleerd en ingesteld.. ik weet het nie meer...
HELP 
het is nogal frustrerend als je aan het online gamen bent en je netwerk kapt ermee...
terwijl ik dit aan het tikken was kapte die er ook mee...
ik zal het ffies uitleggen (
Ik heb 2 pc's met winXP erop...
1 van die pc's deelt het i'net (Standaard inet delen via winxp)
Dit werkte altijd goed en ik had bijna nooit problemen...
had ja...
Af en toe kapt de boel er bij mij mee... ik kan geen internet pagina bekijken icq'en enz...
ik kan nog wel pingen enzo..
Als ik mijn netwerk uitschakel en weer inschakel doet ie het weer perfect (voor een tijdje)
Ik heb 2 Safeway netwerkkaartjes (100Mbit) en een Safeway Switch... (als je je afvraagt waarom de !@#$ ik een switch heb... dat is omdat ik binnenkort een 3e pc erbij krijg)
Ik heb mijn netwerkkaart drivers en troep eraf gedonderd en protcollen opnieuw geinstalleerd en ingesteld.. ik weet het nie meer...
het is nogal frustrerend als je aan het online gamen bent en je netwerk kapt ermee...
terwijl ik dit aan het tikken was kapte die er ook mee...