Ik heb een raar probleem met mijn promise raid controller.
Als ik windows draai, Win98SE of WinXP, dan loopt om de paar minuten het systeem 'vast' voor een paar seconden, om daarna weer rustig verder te gaan.
Ik heb al van alles geprobeerd om dit probleem op te lossen, en de enige manier is schijnbaar om de hele onboard RAID niet te gebruiken, maar in plaats daarvan de normale IDE te gebruiken. En dat wil ik natuurlijk niet.
Wat kan er in vredesnaam voor zorgen dat tie telkens 'hangt' ?
En nog iets, is het normaal dat in de bios van de Promise slechts 2 opties te kiezen zijn, nl. Perfomance (Striping) en security (mirror) ?
btw
Ik heb al twee topics hierover aangemaakt nl
[topic=381175/1/25]
toen ik dacht dat het aan windows lag
en
[topic=383388/1/25]
toen ik dacht dat het aan mijn BIOS instellingen lag
thanx in advance voor elke hulp die ik kan krijgen, ik wordt zo langzamerhand wanhopig
Als ik windows draai, Win98SE of WinXP, dan loopt om de paar minuten het systeem 'vast' voor een paar seconden, om daarna weer rustig verder te gaan.
Ik heb al van alles geprobeerd om dit probleem op te lossen, en de enige manier is schijnbaar om de hele onboard RAID niet te gebruiken, maar in plaats daarvan de normale IDE te gebruiken. En dat wil ik natuurlijk niet.
Wat kan er in vredesnaam voor zorgen dat tie telkens 'hangt' ?
En nog iets, is het normaal dat in de bios van de Promise slechts 2 opties te kiezen zijn, nl. Perfomance (Striping) en security (mirror) ?
btw
Ik heb al twee topics hierover aangemaakt nl
[topic=381175/1/25]
toen ik dacht dat het aan windows lag
en
[topic=383388/1/25]
toen ik dacht dat het aan mijn BIOS instellingen lag
thanx in advance voor elke hulp die ik kan krijgen, ik wordt zo langzamerhand wanhopig
Code, justify, code - Pitr Dubovich