Ik heb WinXp en nu heb ik de enhanced cd of cdplus (of hoe je dat ook maar noemt) van Muse - Plug in baby waarop een videoclip staat... In Win98 pakt ie het data-deel perfect, in XP krijg ik alleen maar de 3 audio bestanden te zien en geeft ie aan 'audio-cd'. Ik heb dit probleem zowel bij de brander als bij de cd-rom speler die nog maar amper een halfjaar oud zijn en verder goed werken, dus daaraan kan het volgens mij niet liggen. Ik krijg wel van die venstertjes te zien van XP waarin ie vraagt wat ik met de cd wil doen, maar daar zit niet een data-optie bij en dus kan ik daar ook niks mee... Ik heb de Search al gebruikt, maar kon niet echt iets vinden over dit onderwerp. Weet iemand hoe ik XP zover kan krijgen dat ie cd-enhanced of cd-plus of hoe je dat ook maar noemt, wél goed kan gebruiken?
Verwijderd
Nero (of MultiMounter, zit bij Nero) heeft ook een session selector. Als je naar de eigenschappen van de CD gaat zou je een extra tabblad moeten hebben en daar kan je kiezen welke sessie je wilt bekijken, kies dan voor sessie 2.
dit zou moeten werken
dit zou moeten werken
Misschien is dit wel een heeel domme vraag voor iemand die al een jaar met Nero cd's fikt zonder wizards, maar hoe kom ik bij die multimounter?
JA ik weet dat ik op een oud topic reageer, maar ik zocht op "enhanced cd", op zoek naar een manier om de audiotracks eruit te halen. Dat heb ik gevonden, leek me handig om hier te posten voor andere mensen die "enhanced cd" als zoekstring gebruiken.
Tracks uit een enhanced cd halen gaat supersimpel met Nero Burning Rom (ik gebruik zelf versie 6.3.1.25). Hierin klik je op "Extras" en dan op "Save Tracks". Nu kun je één of meerdere tracks kiezen, alsmede het uitvoerformaat. Dit stond bij mij standaard op "Nero Digital Audio", maar je kunt 't ook als .wav wegschrijven.
Tracks uit een enhanced cd halen gaat supersimpel met Nero Burning Rom (ik gebruik zelf versie 6.3.1.25). Hierin klik je op "Extras" en dan op "Save Tracks". Nu kun je één of meerdere tracks kiezen, alsmede het uitvoerformaat. Dit stond bij mij standaard op "Nero Digital Audio", maar je kunt 't ook als .wav wegschrijven.
ach...in een volgend leven lach je er om!