Toon posts:

Mobiel internetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba Tecra (p2 266mhz, 64mb) aangesloten op Nokia 6110 (6150 ook geprobeerd) met een data kabel en Nokia Data Suite 3.0
Ik kan nu een verbinding maken met Het Net (hij zegt dat ie een verbinding heeft iig, je ziet ook zo'n plaatje rechts-onderin) maar ik kan niet mailen of een andere computer pingen. Ik heb nu al van alles geprobeerd maar nix lukt me, zou ik misschien een instelling moeten veranderen van mn verbinding? Als er iemand is die wat kennis heeft van mobiel internetten, HELP! :)

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
kan je wel surfen, en gaat het vlot? waarmee kan je het vergelijken? 56 k? of trager, was van plan om ook gsm op laptoppie aan te sluiten :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, kan niet surfen..
das ook niet echt de moeite hoor, met een gewone gsm, dan ben je echt uren bezig met een site binnenhalen.. wacht dan ff op gprs ofzo (das ongeveer 56k6 geloof ik)

maar heeft niemand ervaring met een probleem zoals het mijne :?

Verwijderd

Ja, zoiets heb ik ook gehad, daarom heb ik een COMPAQ gekocht. Geen problemen meer gehad. Daarna kocht ik een 9110, nu inmiddels een 9210 :-)

Verwijderd

Ik heb een zo'n Toshiba laptoppie, daarmee kan in prima internetten met men mobiel(Samsung A300).Het is heel sloom ongeveer 14k4 maar mailen gaat prima ;) .

• Poiter
  • Laatst online: 20-02 14:54
Mobiel of gewoon maakt in dit geval niet veel uit denk ik. Kijk eens naar je instellingen na het inbellen, dus ip-adres/dns-servers etc, staan die wel goed?

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08

vooghel

Cunning linguist

Is data-transport wel ingeschakeld bij je telefoonabonnement? Is namelijk niet altijd standaard het geval. Anders ff helpdesk van je telco bellen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• ddkiller0900
  • Laatst online: 13-06 09:21
wie weet hoeveel je betaald voor te internetten via gsm in belgie?

Verwijderd

Topicstarter
DNS servers ingesteld, ip nummer is dynamisch, en ik heb het al met 2 telefoons met verschillende abonnementen geprobeerd (ook weggebracht naar de KPN een keer, maand later teruggekregen met de mededeling: 'we hebben ook geen idee')
Maar wat ik zo vreemd is dat ik wel een verbinding heb, ik zie dat icoontje rechtsonderin dus gewoon, maar ik kan niet pingen, dit lijkt me dan een fout in windows of in mn verbinding (alhoewel ik daar nix mee heb gedaan, gewoon ingesteld als een normale verbinding met dns enz.)

Verwijderd

HMM ik heb precies het zelfde probleem met me Siemens S25
Pagina: 1