OK hier de situatie:
g: = maxtor ( daar heb ik problemen meej )
f: = imb ( nix meej aan de hand )
ik was bezig met kopieren van grote bestanden van g: naar f:
opeens slaat ie keihard vast, onder het kopieren dus (win2k). ik pc opnieuw opgestart (win2k) en dan staat er opeens: locale schijf g: (geloof ik) iig niet meer de normale naam. als ik der op klik zegt ie of ik hem wil formateren.
ik helemaal in de stress omdat er zeer veel data op staat. maar enfin ik in dos opgestart en zie nu opeens wel me schijfje met inhoud en goeie naam
zeer frappant dus. toen in win98 opgestart en toen stond die schijf er ook! alleen 2x, g: & h: . 
wat is nu het beste om te doen? scandisk heb ik gedaan maar daar was allemaal ok.
iemand die me kan helpen ? zouw wel nice zijn
data is me zeeeeeeeeeeeer dierbaar
g: = maxtor ( daar heb ik problemen meej )
f: = imb ( nix meej aan de hand )
ik was bezig met kopieren van grote bestanden van g: naar f:
opeens slaat ie keihard vast, onder het kopieren dus (win2k). ik pc opnieuw opgestart (win2k) en dan staat er opeens: locale schijf g: (geloof ik) iig niet meer de normale naam. als ik der op klik zegt ie of ik hem wil formateren.
ik helemaal in de stress omdat er zeer veel data op staat. maar enfin ik in dos opgestart en zie nu opeens wel me schijfje met inhoud en goeie naam
wat is nu het beste om te doen? scandisk heb ik gedaan maar daar was allemaal ok.
iemand die me kan helpen ? zouw wel nice zijn