[HELP] maxtor 80gb doet ernstig vaag

Pagina: 1
Acties:

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 20:02
OK hier de situatie:

g: = maxtor ( daar heb ik problemen meej )
f: = imb ( nix meej aan de hand )

ik was bezig met kopieren van grote bestanden van g: naar f:
opeens slaat ie keihard vast, onder het kopieren dus (win2k). ik pc opnieuw opgestart (win2k) en dan staat er opeens: locale schijf g: (geloof ik) iig niet meer de normale naam. als ik der op klik zegt ie of ik hem wil formateren.

ik helemaal in de stress omdat er zeer veel data op staat. maar enfin ik in dos opgestart en zie nu opeens wel me schijfje met inhoud en goeie naam O+ zeer frappant dus. toen in win98 opgestart en toen stond die schijf er ook! alleen 2x, g: & h: . :?

wat is nu het beste om te doen? scandisk heb ik gedaan maar daar was allemaal ok.

iemand die me kan helpen ? zouw wel nice zijn :) data is me zeeeeeeeeeeeer dierbaar :'(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
nou als je in dos er nog wel bij kan dan zou ik zo snel als je kan alle data kopieeren.

dan de tool van de maxtor site om je disk te checken te draaien en als alles goed is nieuwe partities aanmaken.

anders terug sturen naar maxtor

Verwijderd

Of windhoos 2000 deinstalleren.

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op zondag 20 januari 2002 19:50 schreef sictc het volgende:
Of windhoos 2000 deinstalleren.
Want? :?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Kan je niet met partition magic van de 2 partities weer 1 maken?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Heb je ScanDisk of CheckDisk gedaan? Want dat scheelt wel. Als je Scandisk niet heb gedaan zou ik alsnog ff doen

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 20:02
partition magic ziet de schijf als niet geformateerd... en scandisk zegt dat er nix aan het handje is.... dus het wordt gewoon in dos files copieren naar andere schijf en dan format...

glukkig heeft een maat van me ongeveer al mijn bestanden nog :-) ;) dus dan komt het wel goed..

ik d8 eerst dat heel die leeskop vast was geslagen... maar das glukkig niet zo :7

iig thx 4 jullie replys
Pagina: 1