Toon posts:

Topic verplaatst naar de huiskamer, waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Alhoewel ik niet vaak te vinden ben op het forum, zag ik gisteren een leuk topic langskomen. Dit had te maken met de grote hoeveelheid kabels (en de rotzooi die ontstond). Ken de topicnaam en -starter niet meer, maar het was leuk om in de (huis) kamer van mede gotters te kijken. Zelf ook een drietal aantal foto's toegevoegd.
Toen ik gisterenavond de replies nog even wilde bekijken, kon ik het topic niet meer terugvinden. Zwaar :(. Wat blijkt nu, volgens Dirk-Jan, moderator W&L, is het topic gemoved naar de huiskamer. Okee, ik heb daar dus geen toegang toe. Mijn vraag, kan je het topic niet even terugzetten naar een normale, wel te bekijken, locatie zoals harde waren algemeen.

Met dank.

edit:
Zware fout veranderd :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zal niet gaan gebeuren gok ik zo :)

Maar als jij zulk soort topics wilt kunnen volgen zal je eerst 150 techposts moeten hebben.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 20 januari 2002 16:43 schreef mrT het volgende:
maar het was leuk om in de (huis) kamer van mede fokkers te kijken.
al gezien dat dit Tweakers.net is en geen Fok :? :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, daar is de huiskamer voor. We hebben die regels niet voor niets. We zijn een techforum met een extra'tje voor de vaste techposters.

Staat allemaal in de faq.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ok, I'll rest my case.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan verklaar ik deze afgehandeld :).

Ik kan me voorstellen dat het weleens leuk is om zo'n topic te kunnen zien, maar zo af en toe een toelaten werkt niet en direct toegang tot de huiskamer trekt hele bevolkingsgroepen aan irritante newbioe's aan die de HK leuk vinden en de rest als een 'handige helpdesk' zien enzo.

Dus helaas :'(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.