Toon posts:

Hoe te reageren op schreeuw-scootertopics?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs kwamen er wat scooter-topics langs van mensen die het een en ander toch niet helemaal helder zien. Gevolg is meestal een over en weer schelden dat het een lieve lust is. Is dat nou de bedoeling van dit soort fora?

Ik kan me voorstellen dat de vingers van een aantal mensen beginnen te jeuken om op dit soort topics fiks te reageren, maar het heeft denk ik zo vaak het tegengestelde effect.

Ik denk dat het om te beginnen geen zin heeft om in dit soort topics zogeheten jij-reacties in de richting van de topicstarter te geven, maar zolang het over de topicstarter gaat slechts hij-reacties te hanteren.

Vaak zal de topic-starter reageren met directe reacties aan het adres van replyers, daar wordt het moeilijk, eigenlijk moet je dat soort reacties gewoon negeren.

Laten we even onder ogen zien dat een figuur als bijvoorbeeld prototype van te voren al heeft vastgesteld dat hij groot gelijk heeft, dus dat het geen zin heeft om hem ergens van te overtuigen.

Dit zijn natuurlijk mijn persoonlijke ideeën, zet het maar neer als je er anders over denkt.

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 14:37
Well said vriend, ik agree totaal.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

agreed...
ik heb 1 reply gegeven in het bewuste topic, en dat vond ik dan ook wel genoeg...
wat mij betreft mag de crew dat soort topics ook wel dichtgooien. Om geflame tegen te gaan...
het lokt inderdaad erg uit, maar 'k kan mezelf aardig beheersen :D

Verwijderd

Je hebt volkomen gelijk...
Zo af en toe weten echter personen met hun domheid me zo ongelovelijk kwaad te maken dat netjes blijven niet altijd lukt... Ik zal geen namen noemen aangezien we weten over wie het gaan, maar dat je na 300 replies nog niet door hebt hoe het zit...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:05

Cyphax

Moderator LNX
Je kan het wellicht beter in LA zetten denk ik...
't is wel zo overigens.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 16:43 schreef Cyphax het volgende:
Je kan het wellicht beter in LA zetten denk ik...
't is wel zo overigens.
Waarom de LA?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK --> LA

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:48

botoo

💀 too old to die young

er is een +2 zinvolle aktie aad123:
.../ignore/HK...
en dat bedoel ik niet als grapje, maar als trieste oplossing

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 18:57 schreef botoo het volgende:
er is een +2 zinvolle aktie aad123:
.../ignore/HK...
en dat bedoel ik niet als grapje, maar als trieste oplossing
Punt 1: wat bedoel je precies

Punt 2: Als ik denk wat het is, is het inderdaad behoorlijk triest, en moet het anders kunnen.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:48

botoo

💀 too old to die young

...dus dat het geen zin heeft om hem ergens van te overtuigen.
Het zinloze blaat&bler nivo van de HK (en aanverwante fora) is voor mij meer dan een jaar geleden reden geweest om daar niet meer te kijken.

domweg negeren is mijn oplossing, en dat is idd triest ;(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 11:22 schreef botoo het volgende:

[..]

Het zinloze blaat&bler nivo van de HK (en aanverwante fora) is voor mij meer dan een jaar geleden reden geweest om daar niet meer te kijken.

domweg negeren is mijn oplossing, en dat is idd triest ;(
Ik denk nou juist dat dat zinloze geblaat en gebler door een bepaalde houding t.o.v. dat soort topics kan verminderen, er staan toch ook wel normale topics.
Pagina: 1