DPC PinkRoccade Team stopt

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:21
Hallo Grazers.

Je leest het goed . . . het DPC PinkRoccade Team stopt. Wij vinden dat de spirit er af is, en dat de race gelopen is. Als DNET met een nieuwe challenge begint, dan willen we misschien wel weer meedoen . . .

Vraag is nu, of iemand onze blokjes/stubjes over wil nemen.

De DATA:
OGR24 => 6,664 Gnodes, nummer 27 binnen DPC
http://stats.distributed.net/ogr-24/psummary.php3?id=243258
OGR25 => 2,397,337 Gnodes, nummer 9 binnen DPC
http://stats.distributed.net/ogr-25/psummary.php3?id=243258
RC5-64 => 2,914,714 Blocks, nummer 99 binnen DPC
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=243258

De persoon/het team dat onze spullen dus overneemt, stijgt dan ook hard in de stats :)

Onze voorkeur gaat dan ook uit naar iemand die redelijk onderaan in de stats staat, of naar een top player, die de subteam competitie een stimulans wil geven . . . :P

Als laatste nog even dit, we zullen de competitie blijven volgen, en zo snel als DNET met iets nieuws komt, dan zullen we serieus overwegen om terug te komen . . . de andere competities (Seti, etc . . .) vinden we ook niet meer leuk (hebben we ook nooit aan meegedaan . . .).

It was fun while it lasted . . .

Voor diegene die het spul over wil nemen, graag even mailtje sturen naar j.deij@civ.pinkroccade.nl en duidelijk motiveren waarom nu juist jij/jullie de blokjes/stubjes verdienen . . . we gooien dat dan in de groep, en stemmen daar democratisch over . . .

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
Helemaal stoppen?? waarom? Er zijn nog genoeg andere projecten waar de spirit er nog wel is (zoals genome, folding, seti etc.., zie ook sig ;))
En je blokjes kun je ook gewoon laten staan, voor als je later weer mee wilt doen :)

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Jammmer dat mensen er mee ophouden...maar als de uitdaging eraf is, is het ook niet leuk meer. Wellicht is THINK iets om over na te denken, uiteindelijk voor het goede doel, toch? Ik ben net 10 dagen bezig met RC5 en sta dus redelijk onderaan in de stats, I would like those blocks! :P

• DJ
Op zondag 20 januari 2002 16:17 schreef Marcj het volgende:
Helemaal stoppen?? waarom? Er zijn nog genoeg andere projecten waar de spirit er nog wel is (zoals genome, folding, seti etc.., zie ook sig ;))
En je blokjes kun je ook gewoon laten staan, voor als je later weer mee wilt doen :)
. . .
[quote van mezelf]
de andere competities (Seti, etc . . .) vinden we ook niet meer leuk (hebben we ook nooit aan meegedaan . . .).
[/quote van mezelf]
. . .

dus . . .

• DJ
Op zondag 20 januari 2002 16:19 schreef rAcEr het volgende:
Jammmer dat mensen er mee ophouden...maar als de uitdaging eraf is, is het ook niet leuk meer. Wellicht is THINK iets om over na te denken, uiteindelijk voor het goede doel, toch? Ik ben net 10 dagen bezig met RC5 en sta dus redelijk onderaan in de stats, I would like those blocks! :P
Dan stuur je dus een mailtje naar bovenstaand adres en onderbouw je jou keuze . . .

• Geckoo
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Aller eerst jammer datjullie er mee stoppen
twas altijd leuk om te kijken hoe jullie mee streden in de lijst met de andere grote spellers.

maar ff over die blokkjes
er was een (als ik mij niet vergis) email adres opgezet waar gestopte team leden hun blokjes heen deponeerde. (retired-dpc@hotmail.com dacht ik) maar waarom wil je het weg geven? laat lekker staan het blijft toch binnen dpc
lijkt mij leuker om hoog te komen door eigen prestatie en niet door schenkingen.
Think about it

btw als je het echt niet kwijt kunt marijse_ogr@hotmail.com >:)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Marcj
  • Laatst online: 22-05 16:38
Je hebt er nooit aan meegedaan, en toch vind je ze niet leuk meer :? Ik begrijp zoiets niet. RC5 vond je toch leuk vanwege het gevecht me Anandtech? Bij genome hebben we nu zoiets met KWSN, is echt wel leuk :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Jammer dat jullie stoppen. Dat de spirit eraf is komt misschien doordat er niet veel uitdagingen meer liggen voor iedereen maar dat ligt denk ik ook aan jezelf.
Vandaag hebben wij (Division Eindhoven) weer een leuke flush neergezet bij RC5 om hierdoor in de top 200 overall wereldwijd te belanden en ook nog 1 plek te stijgen binnen DPC overall waar we nu op nr 14 staan. Wij gaan gewoon door en harder dan nooit tevoren ;)

Misschien komt er weer wat meer uitdaging als er meerdere mensen naar een zelfde proxy flushen zodat we wat meer realtime stats krijgen en dus de uitdaging groter is om hoog in de lijsten te staan. Dit onderwerp is al vaker naar boven gekomen maar is nooit iets geworden behalve met de 5M wedstrijd :)

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik zou zeggen, zoek eens een team op waarvan jullie denken dat ze het kunnen gebruiken en bied ze het aan.

Werkt beter als vragen wie het wil hebben, want het is natuurlijk duidelijk dat iedereen dat wil.

• DJ
Op zondag 20 januari 2002 16:23 schreef Goingin het volgende:
Ik zou zeggen, zoek eens een team op waarvan jullie denken dat ze het kunnen gebruiken en bied ze het aan.

Werkt beter als vragen wie het wil hebben, want het is natuurlijk duidelijk dat iedereen dat wil.
Daar heb je wel gelijk in, alleen als ik/wij een team gaan zoeken, dan kan het zijn dat ze daar niet van gedient zijn. Ik zou als team leider daar ook niet van gecharmeerd zijn, omdat ik alles zelf wil bereiken. Ik weet echter dat er mensen zijn die dat wel willen, maar om nu een stortvloed van mailtjes te krijgen willen wij dat ze de mailtjes onderbouwen. Als men dus mailt 'ik wil ze wel hebbuh' dan krijgt men dus niets . . . als je een goed reden hebt, dan nemen we dat mee in onze overweging. Bljikt dat neimand een goede onderbouwing kan formuleren, dan laten we onze spullen gewoon staan.

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-05 17:04
Zoals ik wel vaker in retirement draadjes heb gezegt:

Ik vind het zeer jammer dat jullie stoppen met de huidige dnet projecten, maar er is meer dan dat: kijk bijvoorbeeld ook eens rond bij Folding, Genome, Seti, THINK, etc. :)

En over je blokjes: laat ze lekker onder jullie naam staan, misschien wil je over een tijdje weer verder. :) Verder zorgt het retiren van grote hoeveelheden wu natuurlijk voor een beetje oneerlijke competitie voor de mensen die nog wel verder willen kraken.

Just my 2 eurocents.

We spend our years as a tale that is told

• Geckoo
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Ik denk dat je sowieso het beste je blokje kan laten staan of retiren (als je dat zo graag wilt) naar een speciaal ( misschien nog te maken) email adres.

just my 2 cents

[nee ik werk nog niet met euro's dat hoeft pas op 28 jan :D]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:26
Als ik jullie was zou ik het gewoon laten staan op je eigen naam. Zoals al eerder hier is geschreven (en ook ten tijde dat 2fast4u met o.a. WausMaus hun account wilden gaan retiren) voor het geval je in de toekomst verder wilt heb je toch je eigen zuurverdiende blokjes ter beschikking.

Maar aan de andere kant...als je het toch wilt retiren dan kan dat knap lastig worden. Volgens mij wilt iedereen wel zoveel wu's krijgen. Zelfs wij (als klein subteampje) :)

[just wondering]
Heb je het er al met je subetamleden over gehad wat die willen dat er gaat gebeuren en wat was daar uitgekomen?

Ik dacht zelfs dat er nog een subteam van DPC was die wat met PinkRoccade te maken had, misschien dat dat een leuke optie is?
[/just wondering]

• B-Force
  • Laatst online: 20:33
Op zondag 20 januari 2002 16:23 schreef Goingin het volgende:

Ik wil ze niet
Ik wil het gevoel hebben lles zelf gedaan te hebben

En waarom geef je ze weg? Zo haal je juist de competitie weg :(

• DJ
Op zondag 20 januari 2002 17:26 schreef B-Force het volgende:

[..]

Ik wil ze niet
Ik wil het gevoel hebben lles zelf gedaan te hebben

En waarom geef je ze weg? Zo haal je juist de competitie weg :(
True . . .

Daarom willen we ook alleen maar goed onderbouwde mailtjes.

We hebben er zelfs over nagedacht om ze aan TA te geven, om de team strijd weer wat te doen laten oplaaien . . . maar toen bedachten we dat dat helemaal niet leuk is. Dan geven we TA blokjes/stubjes waar DPC hard voor heeft gevochten . . . dus dat id is overboard.

• Witlof
  • Laatst online: 20:31
Dat zal ook niet lukken. Je hebt die blokjes gegraast voor DPC en dus kun je ze niet geven aan een ander team.

• DJ
Op zondag 20 januari 2002 17:54 schreef Witlof het volgende:
Dat zal ook niet lukken. Je hebt die blokjes gegraast voor DPC en dus kun je ze niet geven aan een ander team.
Hmmz . . . daar hadden we nog niet aan gedacht . . . maar ach . . . we gingen het ook niet doen ;)

Verwijderd

Erg jammer dat jullie stoppen, en zoals al velen voor mij hebben gezegt, er zijn nog wel meer projekten waar de strijd nog lang niet gestreden is!

Verwijderd

goodbye en

Tot een volgend project!

• DutchCommando
  • Laatst online: 15:26
Ik wil dan wel wat blokjes van dit o zo goede doel.

Of heb ik er teveel gedaan?

http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=351497

• DJ
Op zondag 20 januari 2002 18:42 schreef Piepeltjes het volgende:
Ik wil dan wel wat blokjes van dit o zo goede doel.

Of heb ik er teveel gedaan?

http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=351497
Mailtje sturen naar bovenstaand emailadres . . . met goede onderbouwing . . .

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

He DJ,

Volgens mij ken je Think dan nog niet. Dit zijn namelijk brokjes waarmee je meehelpt om een nieuw geneesmiddel te zoeken tegen kanker. Kanker is helaas nog steeds volksziekte nummer 1

Het zou toch zonde zijn als al die rekenkracht van PinkRoccade verloren gaat |:(

Denk nog eens over na en kijk dan hier voor de details:
http://members.ud.com/projects/cancer/think.htm

En meldt je bij ons aan, wij kunnen wel wat extra rekenkracht in ons team gebruiken Al was het alleen maar in de tussen tijd :)
http://members.ud.com/services/teams/team.htm?id=F715D0C5-C270-4F6F-86D8-11A9D85EF01E

Er zijn nog wat teams door ons team in te halen zoals: Microsoft en Intel against cancer.

So please, Tink again ;) en laat eens horen wat je er van vindt...

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
of in eccp-109 in een ander team HINT HINT |:( nee niks dus

Nee maar Folding@home of genome@home en think van ud.com.

zijn wetenschapelijk de belangrijkste projecten.

het zijn buiten DPC om gewoon heel voldoenende projecten.

zo doet folding@home nu veel aan dingen voor PARKINSON
die NIET door andere instanties worden gedaan. :)

dat is toch gewoon ALgemeen goed.

dus laat die pc's niet alleen wat stroom uit hun neus zitten te vreten. ;)

A.U.B.

Verwijderd

hoe kan je je eigen blokjes aan iemand weggeven dan?

ik heb nl. nog oude account staan

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

retiren, optie staat ergens in je profile bij dnet ;)

Verwijderd

ik zeg ook, het is jammer dat jullie stoppen.
maak dan RC 5 af ofzo,(en geef daar vol gas) of zet alle pc's over op THINK
en ik zou die blokjes zeker laten staan. want niemand behalve jullie heeft ze echt verdient. misschien is het wel leuk om ze te krijgen, maar ze zijn nooit echt door die persoon gegraasd.

Verwijderd

Thx!

Verwijderd

[dubbelpost]

• Cansu
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

ok mailtje gestuurd :)

Viva la Netherlands!

Verwijderd

OK. Wordt weer een lekkere thread zo, mensen die komen bedelen en zo, Projecten uitleggen aan deelnemers die lang genoeg meedoen om de rest van de projecten te kennen ...

Wat ik niet snap : Als je al je rekenkracht op bv. OGR zet, is de competitie dan nog steeds niet leuk ? Of anders gezegd, datgene wat in het begin de competitie WEL leuk maakte, kun je dat weer terug krijgen ? Eventueel bij een ander project ? Zoals hierboven al gezegd, bv. Think, laat zich prima als service installeren, mocht dat het probleem zijn. Daar is ook een aardige competitie aan de gang. Folding en Genome zijn zelfs dermate rustig dat je die redelijk makkelijk domineert.

Zonde om je rekenkracht weg te gooien hoor. Is het anders mogelijk de PC's onbeheerd door te laten pruttelen ?

• NightBird
  • Laatst online: 22-05 19:36

NightBird

DPC-Crew Coding
Verander je naam gewoon naar [DPC] Gestopte PinkRoccade koeien. Niet dat gezeik van aan andere subteams doneren, dat schiet toch niet op ... blijf lekker in de stats, jullie hebben die blocks/stubs gegraasd en daar mag je best nog jaren de credits voor krijgen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DJ
Op maandag 21 januari 2002 10:08 schreef Nemesis het volgende:
OK. Wordt weer een lekkere thread zo, mensen die komen bedelen en zo, Projecten uitleggen aan deelnemers die lang genoeg meedoen om de rest van de projecten te kennen ...

Wat ik niet snap : Als je al je rekenkracht op bv. OGR zet, is de competitie dan nog steeds niet leuk ? Of anders gezegd, datgene wat in het begin de competitie WEL leuk maakte, kun je dat weer terug krijgen ? Eventueel bij een ander project ? Zoals hierboven al gezegd, bv. Think, laat zich prima als service installeren, mocht dat het probleem zijn. Daar is ook een aardige competitie aan de gang. Folding en Genome zijn zelfs dermate rustig dat je die redelijk makkelijk domineert.

Zonde om je rekenkracht weg te gooien hoor. Is het anders mogelijk de PC's onbeheerd door te laten pruttelen ?
We hadden al onze rekenkracht al op OGR staan . . . op 1 enkele PC na . . . die draaide nog RC5 . . .

Om nog plaatsen te kunnen stijgen hadden we onze output moeten verdubbelen . . . en we zijn al collega's kwijt geraakt (completen kudde's) en dan is het moeilijk op elke dag rondt de 10 TNodes te gaan flushen . . . dat hebben we een jaar geleden nog wel vol gehouden . . . maar nu is dat een onmogelijke opgave geworden. Misschien voor een week of 2 a 3 . . . maar dat is dan ook het hoogst haalbare . . .

Dus vandaar dat voor ons de lol eraf is.

Ik denk trouwens dat we ons team laten staan. en de blokjes/stubjes dus ook laten staan. Blijven ze zowiezo voor DPC gehanthaafd . . . kunnen we zien hoe lang het duurt voor iemand ons weer inhaald, en hoe lang het gaat duren voor we de top 30 uit zijn (overall dan).

edit:

Wat mij betreft mag dit draadje nu dan ook dicht . . .

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-05 23:11

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Hee Ikke (bbalk@dds.nl) werk zelf ook bij PinkRoccade!
Is er niet ergens een regeling dat we dit samen kunnen voegen ik flush dus nog wel elke dag op ogr en rc5! Het zou zonde zijn om de naam PinkRoccade te grabbel gooien dus we moeten wel doorgaan!!
Grtz..
Barry

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 15:03 schreef lawaai het volgende:
Hee Ikke (bbalk@dds.nl) werk zelf ook bij PinkRoccade!
Is er niet ergens een regeling dat we dit samen kunnen voegen ik flush dus nog wel elke dag op ogr en rc5! Het zou zonde zijn om de naam PinkRoccade te grabbel gooien dus we moeten wel doorgaan!!
Grtz..
Barry
de mogelijkheiden
1. aanmelden bij een ander team, bij voorkeur bij (een ban dreigt...) {edit kofschip}
2. een eigen team oprichten met een originele naam (pick one, dude!!), liefst onder DPC!!!

Verwijderd

Jammer. }:O

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
PinkRoccade gaat klanten kwijtraken, zit ernstig te denken aan een negatief advies betreffende de inhuur van PinkRoccade personeel :P

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Moet het per sé D.net zijn of is een ander funkelnagelneu project ook goed ;)

/edit:
Ik zie net dat er al een draadje hier loopt over dit project

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
LoL @ DSmarty...
Idd, geen zaken meer doen met mensen die zomaar durven te stoppen met een DC-project :+ :P
Pagina: 1