“The world is a book and those who do not travel read only one page”
ja, daar heb ik ook last van, stopt m'n keybord ineens. ff ps/2 stekkertje eruit en erin en hij doet het weer, weet nog steeds na zo'n drie jaar niet waar 't aan ligt (heb 't probleem al zo'n 3 jaar)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
PS/2Op zondag 20 januari 2002 16:12 schreef Master_tCC het volgende:
Ik heb het volgende prob:
Na een of andere tijd 4 uur of langer, werkt mijn toetsenbord niet meer ?! voor de rest alles behalve'm'n toetsenbord,
ik sluit af en start opnieuw op, en dan doet ie het gewoon weer!
(PS. als die het niet meer doet, en ik haal de stekker eruit en doe weer erin, doet die het ook niet)
Iemand dit ook wel is meegemaakt?
USB
DIN
????
wat voor een aansluiting?
Ook lekker voor je mobo, dat sloop je zo nog eens met een beetje pech.Op zondag 20 januari 2002 16:16 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
ja, daar heb ik ook last van, stopt m'n keybord ineens. ff ps/2 stekkertje eruit en erin en hij doet het weer, weet nog steeds na zo'n drie jaar niet waar 't aan ligt (heb 't probleem al zo'n 3 jaar)
PS/2 jah, nee ik bedoel niet 4 uur onafgebroken, ik laat de comp meestal de hele dag aanstaan...
“The world is a book and those who do not travel read only one page”
Dat heb ik (en ik niet alleen) na een hibernate.. als ik dan m'n pc aanzet, dan doet hij het soms niet..
Na een reset weer wel, weet iemand hier dan misschien een antwoord op/oplossing voor?
Pagina: 1