Hi, mijn vader had wat prblemen met vidobewerking.
Het volgende is er aan 't handje (voor zover ik dat hebben destilleren uit zijn litanie van klachten..):
-Videobeweking is mogelijk met behulp van Adobe Premiere en DVraptor;
-Het resultat kan goed weggeschreven worden naar een digitale video-band;
- het resultaat is onder de maat (?? beter dan VHS, maar wat is mogelijk qua performance??) als het weggeschreven wordt naar DVD (vooral bij camera-bewegingen, dan schijnt het beelt wel eens te "hakkelen";
Dit is in een notedop een opsomming van het geheel (en waarschijnlijk verre van volledig.....)
Systeem : CPU Inter P3 550MHz
Asus Mobo (type onbekend)
Ram 512 MB (100/133 onbekend)
1 x 40GB HD
1 x 20GB HD
DVD-writer HP 100i (DVD + RW)
Creative SB Live Drive II
Diamond Stealth III S540
DVRaptor
Windows Me (4.90.3000)
Gaarne info/hints over wat het systeem kan verbeteren, links naar Nederlandstalige sites met info zijn ook welkom (mijn pa is allergies voor Engels...)
Bij voorbaat dank..
Da Hobester
Het volgende is er aan 't handje (voor zover ik dat hebben destilleren uit zijn litanie van klachten..):
-Videobeweking is mogelijk met behulp van Adobe Premiere en DVraptor;
-Het resultat kan goed weggeschreven worden naar een digitale video-band;
- het resultaat is onder de maat (?? beter dan VHS, maar wat is mogelijk qua performance??) als het weggeschreven wordt naar DVD (vooral bij camera-bewegingen, dan schijnt het beelt wel eens te "hakkelen";
Dit is in een notedop een opsomming van het geheel (en waarschijnlijk verre van volledig.....)
Systeem : CPU Inter P3 550MHz
Asus Mobo (type onbekend)
Ram 512 MB (100/133 onbekend)
1 x 40GB HD
1 x 20GB HD
DVD-writer HP 100i (DVD + RW)
Creative SB Live Drive II
Diamond Stealth III S540
DVRaptor
Windows Me (4.90.3000)
Gaarne info/hints over wat het systeem kan verbeteren, links naar Nederlandstalige sites met info zijn ook welkom (mijn pa is allergies voor Engels...)
Bij voorbaat dank..
Da Hobester