Bestellen via internet uit Duitsland?!

Pagina: 1
Acties:

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
Pc Cooling

Ik zit er over te denken om hier een Chieftec tx -103 kast te kopen met enermax 350watt voeding en een Alpha 8045 met papst fan.

Voor leveringen aan het buitenland is betaling vooruit vereist. Is dit vertrouwd? En zijn er meer tweakers die spullen uit Duitsland bestellen?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Verwijderd

Ik heb mijn speakers uit Duitsland besteld ging gewoon goed

Moet je gewoon kijken bij tweakers of die winkel erbij staat en wat voor cijfer hij krijgt

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 17:06 schreef Xaris het volgende:
Ik heb mijn speakers uit Duitsland besteld ging gewoon goed

Moet je gewoon kijken bij tweakers of die winkel erbij staat en wat voor cijfer hij krijgt
Hij staat niet bij Shopsurvey. Iemand ervaringen met dit bedrijf?

Verwijderd

Ik heb alleens bij dat besteld (die chieftec kast + coolers + cpu cooler en nog een tubbe artic silver) ut ging vrij snel daar. maar ik heb toevallig wat kenissen over de grens zitten dus heb ik het geld aan hun gegeven en onder hun naam en adres onder rembours laten versturen zodat ik het bij hun kon komen ophalen. de spullen waren er binnen 2 dagen. anders zou ik het geld moeten overmaken enz.. enz.. kosten me 50 gulden extra (was vorige jaar)

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 19:02

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Wat je in ieder geval niet wilt in onder rembours de spullen krijgen. Tante Pos heeft namelijk verzonnen dat je 25 piek extra mag betalen aan de postbank. :r

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Verwijderd

waarom bestel je het hier niet in nederland :?

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Op zondag 20 januari 2002 17:17 schreef jvhaarst het volgende:
Wat je in ieder geval niet wilt in onder rembours de spullen krijgen. Tante Pos heeft namelijk verzonnen dat je 25 piek extra mag betalen aan de postbank. :r
[mierenneuken]niet aan de postbank maar aan de PTT[/mierenneuken]

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 17:20 schreef Metal-Kool4 het volgende:
waarom bestel je het hier niet in nederland :?
Ik wil de Tx-103 bestellen, deze is er niet meer bij de Tweakshop. Plus voor de enermax betaal je nog eens 65€ extra. En dan moet ik de cooler nog ergens anders bestellen, dit kost ook weer verzendkosten.

Verwijderd

het makkelijkst is via kennissen in duitsland en dan zo geld over maken ...

Ik heb ook wel in duitsland bestelt heb vrienden en familie daar , maar ook direct gaat vrij snel laatste was een MSI moederbordje .....heb ik de verkeerde gekregen (een duurdere) en tja kwamen ze wel achter laterna ;) maar brief gekregen van ze dat het hun fout was en dat ik hem mocht houden alleen de bon was aan gepast door hun voor garantie redenen :)

Moet je eens zien als dat bij een NL bedrijf gebeurd LOL

maar ok dat zijn mijn ervaringen...
Pagina: 1