RPG's sterven af

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-10 12:24

Thadir

Geker dan gekker

Topicstarter
Hoi allemaal ik ben een die hard RPG fan en ik vroeg me af licht het aan mij of komen er steeds minder RPGS voor de pc of what?

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Pool of Radiance II

ze zijn er heus wel maar de 3d shooters krijgen nou eenmaal meer publiciteit.

There is no art to find the minds construction in the face

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Er komen zowiezo minder goeie.
Tijd voor Diablo 3 !!!!

Verwijderd

jaaaa.. kan niet wachten

• Denman
  • Nu online
Als die release net zo vaak uitgesteld wordt als Diablo 2 kunnen we nog wel ff wachten :P

Maar ik wil ook wel graag dat ie uitkomt jah :)

Join het GoT Pulse-Team!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

RPG's sterfen niet af, dit jaar komen er mintstens 3 Die-Hard RPG's Neverwinter Nights, Might & Magic IX en The Elder Scrolls III: Morrowind, en afgelopen jaren hadden we M&M 6, PlaneScape: Torment en Arcenum.
Ik beschouw Diablo nog steeds niet als een RPG, gewoon hack&slash met een kein beetje RPG.

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 15:54 schreef Soccubus het volgende:
RPG's sterfen niet af, dit jaar komen er mintstens 3 Die-Hard RPG's Neverwinter Nights, Might & Magic IX en The Elder Scrolls III: Morrowind, en afgelopen jaren hadden we M&M 6, PlaneScape: Torment en Arcenum.
Ik beschouw Diablo nog steeds niet als een RPG, gewoon hack&slash met een kein beetje RPG.
Afgelopen jaar PlaneScape Torment :?

Volgens mij is dat spel al uit 1999 :P

Maar ik zit meer te wachten op Baldur's Gate 3 >:)

• White Dust

White Dust

Op zondag 20 januari 2002 16:23 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Afgelopen jaar PlaneScape Torment :? zei ik jaar :? éhm, even kijken, o, nee jaren :P

Volgens mij is dat spel al uit 1999 :P

Maar ik zit meer te wachten op Baldur's Gate 3 >:)
BG3 komt niet uit :P wel eens op de doos van ToB gelezen
Het laatste hoofdstuk
;(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zondag 20 januari 2002 15:54 schreef Soccubus het volgende:
En toch is van dat hele rijtje Diablo II de enige die ik ken (M&M laat ook een belletje rinkelen, maar dan van Heroes of Might & Magic 1,2,3).

Anyway, RPG's zijn er wel, ze zijn alleen niet zo populair. Het is een genre dat slechts een klein deel van de gamers leuk vindt. De laatste jaren is de gamemarkt voornamelijk toegespitst op FPS, RTS, race- en flightsims, vooral vanwege de eyecandy op de alsmaar krachtiger wordende PC's. Daarbij zijn RPG's wat op de achergrond geraakt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• White Dust

White Dust

Op zondag 20 januari 2002 16:27 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

En toch is van dat hele rijtje Diablo II de enige die ik ken (M&M laat ook een belletje rinkelen, maar dan van Heroes of Might & Magic 1,2,3).

Anyway, RPG's zijn er wel, ze zijn alleen niet zo populair. Het is een genre dat slechts een klein deel van de gamers leuk vindt. De laatste jaren is de gamemarkt voornamelijk toegespitst op FPS, RTS, race- en flightsims, vooral vanwege de eyecandy op de alsmaar krachtiger wordende PC's. Daarbij zijn RPG's wat op de achergrond geraakt.
Tja, ik veronderstel dat men naar het genre kijkt wat hij/zij leuk vind, ik veronderstel dat er ook een hoop shooters zijn waar ik nooit van heb gehoord, en daar komt bij dat shooters meer publicitijt krijgen dan RPG, NwN is een RPG waar heel wat van wordt verwacht.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hoi allemaal ik ben een die hard RPG fan en ik vroeg me af licht het aan mij of komen er steeds minder RPGS voor de pc of what?
Het ligt aan jou. Gelukkig. :)

Een jaar of drie geleden was het RPG-genre bijna dood. Af en toe kwam er nog eens een Might & Magic uit, maar dan had je het al wel weer bijna gehad.

Dat is allemaal veranderd met Baldur's Gate. Dit werd zo'n grote hit dat RPG's weer helemaal terug kwamen. Denk aan Planescape: Torment, Icewind Dale, Baldur's Gate 2, Vampire: The Masquerade - Redemption, Might & Magic 8 (die was overigens niet goed), Summoner, Silver, Revenant, Poo, of Radiance 2, etcetera.

Ook voor de komende tijd staat heel wat op het programma:

Might & Magic 9, Wizardry 8 (is net uit), Dungeon Siege, Neverwinter Nights, Elder Scrolls III: Morrowind en Warcraft 3. Ook zou er een BG 3 komen, maar dan met een nieuw verhaal en nieuwe characters, als ik het me goed herinner. En dit is dan alleen nog wat ik zo kan opnoemen. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Moet je gothic eens checken, die iz echt kewl

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Ik zit eigenlijk meer te hopen op een 'echte' Fallout 3, als die nog ooit komt, nu dat team is weggekocht..
Of iig iets in een postmoderne setting, niet zo'n rpg uit de tijd van magie etc.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zondag 20 januari 2002 18:13 schreef resp het volgende:
Ik zit eigenlijk meer te hopen op een 'echte' Fallout 3, als die nog ooit komt, nu dat team is weggekocht..
Of iig iets in een postmoderne setting, niet zo'n rpg uit de tijd van magie etc.
Tsja - de makers van Fallout hebben technologie en magie gecombineerd in hun Arcanum.

• inXs
  • Laatst online: 19:33

inXs

known as inXs

Ze mogen van mij wel een weer een paar lekkere final fantasy achtige rpg's uitbrengen. Of rpg's zoals septerra core en silver.. Die vond ik nou erg cool.. Maar dat komt er niet.. Het zijn allemaal kruisingen tussen baldurs gate en diablo.. Blehhhh.. Ik ben een super rpg fan en de playstation 1 en de sega saturn die weten tenminste wat goede rpg's zijn.. Ik heb het helaas niet zo op baldurs gate.. Planescape heb ik wel helemaal uitgespeeld, maar ik vond het niet echt geweldig.. Ik baal er zo van dat FF niet op de pc komt ;(

superB

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 16:26 schreef Soccubus het volgende:

[..]

BG3 komt niet uit :P wel eens op de doos van ToB gelezen
[..]
Ja maar ze gaan zoals Lord Daemon al zei waarschijnlijk met een heel nieuw verhaal beginnen en het zou ook helemaal in 3D worden, denk je nou echt dat ze geen vervolg maken op zo'n ongelooglijk goed spel :P

• Kramers
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op zondag 20 januari 2002 18:27 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Ja maar ze gaan zoals Lord Daemon al zei waarschijnlijk met een heel nieuw verhaal beginnen en het zou ook helemaal in 3D worden, denk je nou echt dat ze geen vervolg maken op zo'n ongelooglijk goed spel :P
Volgens de makers hebben ze het BG scenario nu afgesloten. Maar zeg nooit nooit in de gameswereld, want waar pegels te verdienen zijn....

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Soullie

Planeshift

het word met bg2 net zoals de vorige d&d games... soms kom je in een game een oud char uit bg2 tegen en denk je... ow jah die ken ik nog.... :)

nwn word denk ik de rpg van 2002 :)

en diablo3 die van 2003 2004 of 2005 ? :) wanneer ie uit komt (ik ben er wel van overtuigd dat er 1 komt :))

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:12 ]

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op zondag 20 januari 2002 17:58 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ook voor de komende tijd staat heel wat op het programma:

Might & Magic 9, Wizardry 8 (is net uit), Dungeon Siege, Neverwinter Nights, Elder Scrolls III: Morrowind en Warcraft 3. Ook zou er een BG 3 komen, maar dan met een nieuw verhaal en nieuwe characters, als ik het me goed herinner. En dit is dan alleen nog wat ik zo kan opnoemen. :)
warcraft 3 is toch een RTS? :)

Human Bobby

Verwijderd

ze zijn wel...alleen dan in een ander jasje...

Gothic

echt een koele game!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Op zondag 20 januari 2002 19:20 schreef Sander17 het volgende:

[..]

warcraft 3 is toch een RTS? :)
Waarschijnlijk bedoelt hij World of Warcraft ;)

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op zondag 20 januari 2002 20:03 schreef The_Will het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelt hij World of Warcraft ;)
Waarchijnlijk wel ja, als je het over MMORPG hebt komen er ongeloofelijk veel, of dat wel zo goed is weet ik niet :?

• The Will
Ik houd persoonlijk meer van veel praten+verhaal en ik denk niet dat dat er veel zal zijn in MMORPG's omdat je dan gekloot krijgt met verhaallijn enzo.

There is no magic.

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:13

johanbarten

Fallout fanatic

heel de fallout reeks rules. een leuk tijdperk, humor, veel actie en ook goede dialogen. kan niet wachten tot dat fallout 3 uitkomt

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Op zondag 20 januari 2002 20:14 schreef The_Will het volgende:
Ik houd persoonlijk meer van veel praten+verhaal en ik denk niet dat dat er veel zal zijn in MMORPG's omdat je dan gekloot krijgt met verhaallijn enzo.
Das dus precies waat gothic voor staat, zeeeeer goed verhaal. Heeft alleen geen multiplayer :(

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• The Will
Sorry maar het ultieme voorbeeld van veel praten+goed verhaal is toch echt Planescape: Torment.

En ik ben zeker niet de enige die dat vindt ;)

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op zondag 20 januari 2002 21:14 schreef The_Will het volgende:
Sorry maar het ultieme voorbeeld van veel praten+goed verhaal is toch echt Planescape: Torment.

En ik ben zeker niet de enige die dat vindt ;)
éh, domme vraag, [topic=378582/1/25] , een kort termijn geheugen :P je typt er zelf ook in :P

• The Will
Ik vraag toch niks :? Dat "En ik ben zeker niet de enige die dat vindt" was gewoon als bevestiging bedoeld.

En mijn korte termijn geheugen is idd niet zo super maar dat heeft hier nix mee te maken ;)

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op zondag 20 januari 2002 21:19 schreef The_Will het volgende:

En mijn korte termijn geheugen is idd niet zo super maar dat heeft hier nix mee te maken ;)
Damn, dat van jouw ook al niet, zeg kun je zo'n ding ergens kope :P zie, dat bedoel ik, ik zie ergens een :? maar waar :?

• The Will
Jeezus ik snap er nu echt nix meer van. Waar hebben we het over :?

Weet je laat maar zitten, ik snap er namelijk steeds minder van ;)

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op zondag 20 januari 2002 21:42 schreef The_Will het volgende:
Jeezus ik snap er nu echt nix meer van. Waar hebben we het over :?

Weet je laat maar zitten, ik snap er namelijk steeds minder van ;)
solly, beetje bier op, moet ik echt ophoude met type :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

warcraft 3 is toch een RTS?
Ze gingen toch een RTS/RPG bouwen? Althans, dat stond in de preview die ik twee jaar geleden las. :+

• The Will
D8 dat er idd wat RPG elementen in zouden zitten, maar om het dan meteen een RPG te noemen. Maja kan ik pas over oordelen als het uit is.

There is no magic.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
Op zondag 20 januari 2002 17:58 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Het ligt aan jou. Gelukkig. :)

Een jaar of drie geleden was het RPG-genre bijna dood. Af en toe kwam er nog eens een Might & Magic uit, maar dan had je het al wel weer bijna gehad.

Dat is allemaal veranderd met Baldur's Gate. Dit werd zo'n grote hit dat RPG's weer helemaal terug kwamen. Denk aan Planescape: Torment, Icewind Dale, Baldur's Gate 2, Vampire: The Masquerade - Redemption, Might & Magic 8 (die was overigens niet goed), Summoner, Silver, Revenant, Poo, of Radiance 2, etcetera.
...
silver was er toch al voor baldurs gate?
wel super toffe game trouwens, alleen ik ben niet zon rpg fan, kwil het best wel weer worden, maar wie weet een goede game om mee te beginnen (duidelijke interface, en snel wegspelen, wel wat verhaal, liever niet diablo (2) beviel me niet zow)

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 15:39 schreef Jaded het volgende:
Er komen zowiezo minder goeie.
Tijd voor Diablo 3 !!!!
Yep, en dan weer lekker Battle Netten

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

wel super toffe game trouwens, alleen ik ben niet zon rpg fan
Och, ik vond het een nogal lineaire, combat-oriented lite-RPG. Maar ik heb alleen de demo gespeeld. Wel meer RPG-achtig dan Diablo natuurlijk, anders had ik 't niet eens genoemd. ;)

• The Will
Op zondag 20 januari 2002 23:03 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

silver was er toch al voor baldurs gate?
wel super toffe game trouwens, alleen ik ben niet zon rpg fan, kwil het best wel weer worden, maar wie weet een goede game om mee te beginnen (duidelijke interface, en snel wegspelen, wel wat verhaal, liever niet diablo (2) beviel me niet zow)
Planescape: Torment. Je speelt het alleen niet zo snel uit. Maar als je die speelt dan ben je meteen verslaafd aan RPG's ;)

There is no magic.

• Denman
  • Nu online
Warcraft 3 wordt ook wel een RPS genoemd: Role Playing Strategy. Lijkt me voor zichzelf spreken...

Nieuw genre :?

Join het GoT Pulse-Team!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Nou, Dungeon Siege wordt een RPG met RTS elementen, dus helemaal uniek is Warcraft 3 niet. Enneh: eerst zien dan geloven. ;)

Overigens bestond de combinatie Turn-based Strategy met RPG-elementen al langer met de Heroes of Might and Magic serie.

En om terug te komen op de topic: zelfs al sterven CRPG's af, het pen-and-paper gebeuren zal nooit verdrngen worden! :)

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 23:40 schreef DenMan het volgende:
Warcraft 3 wordt ook wel een RPS genoemd: Role Playing Strategy. Lijkt me voor zichzelf spreken...

Nieuw genre :?
Voor zover ik had begrepen zou Warcraft III toch voornamelijk RTS worden, ook al hebben ze vroeger aangegeven er veel RPG elementen in te gooien, maar dat wordt volgens mij World of Warcraft.

En inderdaad: op de consoles nooit zo'n gebrek aan RPG's gehad gelukkig :D

• The Will
Op zondag 20 januari 2002 23:43 schreef Lord Daemon het volgende:
En om terug te komen op de topic: zelfs al sterven CRPG's af, het pen-and-paper gebeuren zal nooit verdrngen worden! :)
Idd, Pen and Paper RPG's will rule the world! ;)

There is no magic.

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

--===RPG's sterven af===---

mooi want ik vind er echt geen ruk aan zulk soort spellen.

ps. niet beledigend bedoeld voor degenen die ze tof vinden

aahh durka durka durka

• The Will
Beargumenteer je mening dan ook ff plzz.

Je hoeft opzich niet te zeggen dat het geen belediging is voor de rest. Iedereen heeft gewoon zijn eigen mening, de één vindt RPG's wel leuk en de ander niet. Simpel.

Maar geef dan wel ff een reden waarom, dat maakt het topic wat interessanter. En dan is er weer wat nieuwe gesprek stof om op in te gaan.

Volgens mij moet ik naar bed, want ik begin weer te serieus te worden ;)

Edit: En dan nog even wat commentaar. Waarom wil je dan graag dat ze afsterven? Wat maakt het uit als er af en toe een RPG'tje uitkomt? Ze blijven toch wel door gaan met FPS'sen en RTS'sen maken omdat die gewoon verreweg het meeste worden gekocht. Gun ons dan ook een pleziertje :P

There is no magic.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Fallout 3 zou echt mooi zijn als het uitkomt. En Fallout Tactics 2 kunnen ze van mij part meteen "cannen", want dat was dus echt geen Fallout.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Fallout Tactics was ook niet bedoeld als een nieuwe Fallout, en is ook niet zo uitgebracht. Dat kan je nauwelijks als argument tegen het spel in brengen.

• Haay
  • Laatst online: 16:38
Dungeonsiege lijkt me ECHT gaaf! :9~ Misschien geen 100% volbloed RPG, maar nog altijd veel meer dan de Diablo serie. Die ga ik zeker kopen, en dan cooperative met mijn vrouw de campagne doorlopen. Heb er nu al zin in! :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Er staat daar een link naar GameSpy's lijst van 'Most wanted PC-games 2002" - en Heroes 4 staat er niet bij. Het onrecht. :'(

• White Dust

White Dust

Op zondag 20 januari 2002 23:57 schreef DJ Chicken het volgende:
--===RPG's sterven af===---

mooi want ik vind er echt geen ruk aan zulk soort spellen.

ps. niet beledigend bedoeld voor degenen die ze tof vinden
Tja, zonder argumenten waarom er geen "ruk" aan is kom je ook niet verder mee. RPGs voor de PC zullen nooit uitsterfen (inprinciepe was RPG het eerste echte genre op PC, kijk maar naar de Ultima spellen, ergens begin jaren 70 ;) ) op een gegeven moment zullen de jongere spelers hun buik vol van FPS en RTS krijgen en zoeken ze naar andere soort spellen, dan komt men al gauw bij de RPG en Adventure (en dan bedoel ik ook echte Adventures, niet spellen als Tomb Raider, maar spellen als Gabriël Knight en meer van zulke spellen)
Een FPS of RTS lijkt al gauw op zijn voorgangers terwijl je dat met RPG en Adventure minder hebt ;)

• The Will
Op maandag 21 januari 2002 17:43 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Tja zonder argumenten waarom er geen "ruk" aan is kom je ook niet verder mee
Praat me niet na joh! ;)

En idd RPG's zijn gewoon de oudste spellen, simpel omdat je gewoon een verhaal in elkaar kon gooien en er voornamelijk dmv text commands gewerkt kon worden. Kijk een FPS gaat errug moeilijk met text commands maar met een RPG was het gewoon mogelijk

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op maandag 21 januari 2002 17:50 schreef The_Will het volgende:

[..]

Praat me niet na joh! ;)
L :+ L

niet ver genoeg gelezen :P

• Hahn
  • Nu online
Het laatste jaar zijn er minder RPG's uitgekomen maar er komen dit jaar gelukkig weer nieuwe :)

The devil is in the details.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Onder Andere NeverWinter Nights which will rule, maar het is niet helemaal waar dat ze af sterven we hebben heel wat BG2 addons gezien, maar ook Pool of Radience en wat andere

• White Dust

White Dust

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~tuinh021/other/ultima1.gif

kon het niet laten :P Ultima 1 één van (zoniet de eerste) RPG spellen op PC, uit 1980

• The Will
Als ik dat zo zie, denk ik dat Might and Magic I eerder uit kwam dan Ultima 1. M&M heeft namelijk echt van die XT graphics ;) Zal wel ff een screenie zoeken.

Edit: Dit is tot nu toe het enige plaatje wat ik heb gevonde:
Afbeeldingslocatie: http://www.dgweb.com/~moro/mandm1.gif

De stad is verder zo'n fijne chemische paarse kleur, en je wordt er na een tijdje gek van (vandaar dat ik die nooit heb uitgespeeld)

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op maandag 21 januari 2002 19:36 schreef The_Will het volgende:
Als ik dat zo zie, denk ik dat Might and Magic I eerder uit kwam dan Ultima 1. M&M heeft namelijk echt van die XT graphics ;) Zal wel ff een screenie zoeken.

Edit: Dit is tot nu toe het enige plaatje wat ik heb gevonde:
[afbeelding]

De stad is verder zo'n fijne chemische paarse kleur, en je wordt er na een tijdje gek van (vandaar dat ik die nooit heb uitgespeeld)
M&M I stamt uit 1987, Ultima I uit 1980, ik denk dat dat screenie van mij één of andere EGA/VGA upgrade is (kweet dat er zo'n één was voor Ultima IV), ik heb hier een screenie van Ultima III
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~tuinh021/other/ultima3.gif

Pure CGA graphics :P lang leve CGA :P

Maar, tja, M&M was 3D ;)

• The Will
Ag interesseerd mij het ook eigenlijk wat ;)

Allemaal van die loze oude spellen, sommige waren wel aardig maar om die klote graphics er dan nog bij te nemen...nee toch liever niet.

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op maandag 21 januari 2002 20:20 schreef The_Will het volgende:
Ag interesseerd mij het ook eigenlijk wat ;)

Allemaal van die loze oude spellen, sommige waren wel aardig maar om die klote graphics er dan nog bij te nemen...nee toch liever niet.
LOL

Maar toen was ik er weg van (goed ik heb Ultima 1 of Might and Magic 1 nooit gespeeld, Ally Cat en één of ander ASCII code adventure met de naam Castle :P ) als joggie van 10 achter een computer :P kwas zo'n beetje de enigste op de lagere school met een eigen peesee, goh, those where the days, heb ook ooit es in GW-Basic geprogrameerd, éh, damn ik wordt een beetje nostalgiesch :P ach, laat me Arcenum maar es instaleren :P

• The Will
Ik krijg binnenkort ook Arcanum denk ik. Dus laat ff weten of het een cool spel is. Of stond dat hier boven al ergens? (jaja geheugen niet zo super ;) )

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op maandag 21 januari 2002 20:36 schreef The_Will het volgende:
Ik krijg binnenkort ook Arcanum denk ik. Dus laat ff weten of het een cool spel is. Of stond dat hier boven al ergens? (jaja geheugen niet zo super ;) )
tis een erg leuk spel, uigebreide character generation, in een victorianse fantasy tijdperk ;) heb ook ongeveer het zelfde in dat andere topic gezecht :)
Pagina: 1