welk mobo kan ik het best nemen voor een northwood P4 2.2Ghz?
Asus P4T-E of een Intel Marayville?
iig geen msi of aopen.
Asus P4T-E of een Intel Marayville?
iig geen msi of aopen.
Verwijderd
De Abit TH7II wordt in reviews/tests ook veel voor overklokken gebruikt, maar te zien aan de reviews/tests van de laatste tijd heeft de ASUS P4T-E inderdaad de voorkeur.Op zondag 20 januari 2002 15:36 schreef nantasquad het volgende:
degene die die jappen ook gebruikt hadden
dat is de Asus P4B266
dus zou ik voor de asus p4t-e gaan
Geen idee of je eerst het bios moet flashen. Als dat zo is is het toch geen probleem? Stelt nix voor...Op zondag 20 januari 2002 17:03 schreef Transparent_Ink het volgende:
Asus mobo moet je eerst met een niet nortwood P4 flashen naar nieuwe bios. is het dan wel zeker dat het goed werkt?
Verwijderd
Een niet Northwood heb ik ja... De P4t-e ook... Maaruh, hier valt niets te flashen. M'n compu is zo dood als een pier. Morgen eerst maar effe langs informatique.Op zondag 20 januari 2002 17:03 schreef Transparent_Ink het volgende:
Asus mobo moet je eerst met een niet nortwood P4 flashen naar nieuwe bios. is het dan wel zeker dat het goed werkt?
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
zie [topic=382943/1]Op zondag 20 januari 2002 17:03 schreef Transparent_Ink het volgende: