ik gebruik de 800mb versie, en bijna iedereen zegt dat het
goedkoope rommel is, maar IK heb er geen problemen mee.
goedkoope rommel is, maar IK heb er geen problemen mee.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
A wise man's life is based around fuck you
20*350ZO45°
Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life
Verwijderd
Waarom koop je nog een keer een 2e spindel als er van de eerste spindel 47 mislukkenOp zondag 20 januari 2002 15:23 schreef wildhagen het volgende:
Slechte ervaringen met Nashua-CD's... we hebben 2x een spindel van 50 CD's gekocht... van de ene mislukten er 47 van de 50 (!), van de andere ook nog een dikke 20 van de 50...
Terwijl Imation/SKC/Philips in die brander (een TEAC CDR55) hooguit één of 2 uitval per 50 hebben...
Diskettes van Nashua ben ik weer wél tevreden over.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Nope, die waren OK, want de andere merken (met zelfde brander en software) gingen wel goed...Op zondag 20 januari 2002 21:50 schreef zwelgje2 het volgende:wildhagen: 47 van de 50 stuk?? dan heb je zekers een slechte lichting gehad of je heb een brakke brander (of software)
Doorzichtig waren ze wel ja, nadat ze uit de brander kwamen waren ze bijna transparantEen soort is zo erg doorzichtig dat je er een krant door kan lezen...deze soort levert VEEL problemen op in een heleboel CD-rom drives of DVD-ROM drives..(maar ze branden vaak prima, en zijn dus ok voor de "rommel"-CDs)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
dat vind ik (IMHO) pure onzin ik gebruik ze zelf ook vaak voor Audio en heb er echter nog nooit probs mee gehad.Op maandag 21 januari 2002 17:28 schreef djanton het volgende:
Nashua-CD's zijn prima zolang je ze NIET gebruikt voor audio cd's. Ze werken namelijk prima als data cd's.