Avi bestanden alleen geluid, geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden met een geleende videocamera het een en ander gefilmd. Een aantal stukken daarvan waren van mijn inmiddels overleden opa. Familie van mij wilden graag deze beelden hebben. Toen heeft een vriend van mij met zn video-in dat op schijf gezet. Alles deed het op zn peecee en we hadden toen beeld. Nu is het zo dat ik deze beelden niet meer zie, dus alleen geluid. Op die peecee van mn maat lukt het ook niet meer. Hoe kan ik dit weer terugtoveren? Als ik windows mediaplayer start dan zoekt ie wel naar codecs maar laat niets zien. Enig idee hoe ik dit wel weer voor elkaar kan krijgen. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, vraag anders maar raak. Hij heeft het gedaan met de software van Asus die bij zn GF1 zat.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
waarschijnlijk is het DIVX, download eens de nieuwste DIVX codec(4.12 d8 ik)

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat is helaas niet de oplossing. Met de nieuwste codecs nog steeds het probleem.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:08
Installeer dit codec pakket eens dan heb je alle codecs die je nodig heb.

Taal fouten inbegrepen ;)

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:05

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Probeer eens een codec filter pack te instaleren (Tsunami of zo).
Verhelpt veel van dit soort problemen
(http://www.divx-digest.com)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik heb die codecpack nu geinstalleerd. Ik kan nog steeds niet die .avi's openen. Moet ik nog wat speciaals doen?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

hmmmz, weird.
gebruikt die software geen eigen codec of een of andere vage exoot ofo? Heb je de nieuwste mediaplayer? gerbuik misschien ff een andere player?
/edit
kijk es wat virtualdub ermee doet? die weet nog wel eens wat

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Misschien heel stom gedacht maar speel het eens af met een andere mediaplayer bijv 2. Bij mij werkt dat soms (volgens mij draait WindowsXP standaard 3). :?

Verwijderd

ligt et aan mij of is er iets mis met de topic ??

<edit>
Never mind
</edit>
Pagina: 1