Java-uitvinder: MS dient te worden getrolled

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hier zegt de Java-uitvinder dat dit, dit en ook dit trollen zijn...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mmmh, je post is van 14:30, het artikel van 14:16, de reacties van 14:18.

Da's een beetje vlot imho.
Wacht even een uur of 2 voordat je posts hier dropt, ik kan nu wel mijn puntjes gaan geven, maar een troll die op -1 staat blijft daar rustig staan, en zal niet zomaar verder gemod worden (veel mensen zien hem niet, aangezien die op hun niveau op 0 of 1 hebben staan)

Als je nu die troll naar +1 probeert te krijgen wordt ie meteen daarna weer naar -1 gegooid, da's zonde van de punten, even wachten zorgt er (vaak) voor dat je rustig kunt modden.

Daarnaast is het erg rustig met modders hier (weinig activiteit in TMF) dus zijn er weinig mensen die mee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Ach; echte -1's moet je op tijd bij zijn. Anders staatie 'straks' op +1, met een weging van 0.2 oid :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mmmh, dan heb ik de vraag verkeerd begrepen,

ik dacht dat de posts OMHOOG moesten, en juist niet omlaag.
Bij omlaag ben ik het met je eens, hoe eerder hoe beter,
maar als er veel getrolled wordt in een draad, en onterecht, dan wacht ik altijd ff rustig af totdat het ergste leed geleden is....

<edit>
* TheGhostInc biedt hierbij zijn excuses aan :), ik zat echt gruwelijk te slapen... het zijn idd. trollen |:(

<edit2>
Ik heb een van de posts het laatste duwtje kunnen geven, case closed? (nee, geen slotje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ben ff langs de hele draad gefietst en heel veel +1 en -1 uitgedeeld. Er stonden o.a. heel veel informatieve reacties in die onterecht op +1 of +2 stonden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr