3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Afgelopen week heeft Casema problemen gehad met hun RADIUS server waardoor je verbinding er elk uur zo'n 4 keer uitviel. Dit was volgens mij op dinsdag en woensdag het ergst.
Volgens de helpdesk betrof het de regio Den Haag/Delft/Rijswijk. Ik vermoed dat het alleen betrekking had op het COM21 systeem. Volgens mij werkt sinds vrijdag alles weer prima.
Wellicht verklaart dit je problemen?
(Ik woon overigens in Delft en heb Wanadoo Premium)
Volgens de helpdesk betrof het de regio Den Haag/Delft/Rijswijk. Ik vermoed dat het alleen betrekking had op het COM21 systeem. Volgens mij werkt sinds vrijdag alles weer prima.
Wellicht verklaart dit je problemen?
(Ik woon overigens in Delft en heb Wanadoo Premium)
Ik heb dat probleem ook wel een paar keer gehad.. volgens die gast van de helpdesk lag het eraan dat er per ongeluk 2 mensen zelfde IP hadden gekregen 
Maar zodra die andere weer uitlogd is het probleem dus over, duurt dus maximaal 36 uur
Maar zodra die andere weer uitlogd is het probleem dus over, duurt dus maximaal 36 uur
Er waren afgelopen week idd problemen met de BAS server in regio Den Haag. Er is toen een nieuwe server geplaatst, maar het kan zijn dat deze nieuwe server mensen niet herkent. Als je in deze regio woont moet je dan ook ff een nieuw profiel aanmaken zadat je weer "aangemeld" bent op die nieuwe server. Hier heb jij alleen ff niks mee te maken, aangezien in je GoT-profiel staat dat je in Utrecht woont.
Staat er misschien nog een andere inbelinstelling in? Zoja, alle instellingen eruit halen en ff de Wanadoo instelling weer erbij zetten. Het kan ook zijn dat er een dailer is geinstalleerd en dat die steeds verbinding zoekt. Dat lukt alleen als er geen verbinding is. Als die er wel is dan verbreekt zo'n dailer die dus om zelf te kunnen inbellen
Staat er misschien nog een andere inbelinstelling in? Zoja, alle instellingen eruit halen en ff de Wanadoo instelling weer erbij zetten. Het kan ook zijn dat er een dailer is geinstalleerd en dat die steeds verbinding zoekt. Dat lukt alleen als er geen verbinding is. Als die er wel is dan verbreekt zo'n dailer die dus om zelf te kunnen inbellen
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
Bel gewoon ff naar Casema, die weten of het een regio-storing is en als dat niet zo is dan sturen ze een monteur langs. Werkt allemaal prima...
Pagina: 1