Virussen? Scan ze hier!
Je linkt dezelfde reactie overigens dubbel
FixedOp zondag 20 januari 2002 14:28 schreef Jaymz het volgende:
Je linkt dezelfde reactie overigens dubbel
Virussen? Scan ze hier!
Dat laatste zinnetje van die post is niet al te slim gekozen inderdaad, maar hij heeft verder volledig gelijk, dit is namelijk exact wat Microsoft aan het doen is. Dat die posting -1 Troll heeft gekregen vind ik absoluut schandalig.Op zondag 20 januari 2002 14:32 schreef wildhagen het volgende:
Hmm, hier word Microsoft zelfs vergeleken met Al-Qaida.... hoezo, paranoïde?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Nou nee, hij heeft GEEN gelijk... het is nooit gratis geweest. Dat het voor de STUDENTEN gratis was wil nog niet zeggen dat het voor de SCHOOL gratis is/was...Op zondag 20 januari 2002 15:23 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje van die post is niet al te slim gekozen inderdaad, maar hij heeft verder volledig gelijk, dit is namelijk exact wat Microsoft aan het doen is. Dat die posting -1 Troll heeft gekregen vind ik absoluut schandalig.
Enneh, onbeperkt kopiëren? Dat mocht ook toen al niet hoor... dat iedereen het dééd is iets anders dan dat het ook mág.
Virussen? Scan ze hier!
Never stop seeking what seems unobtainable...
Nee, ok, inderdaad. Hij had wat betreft het 'gratis' zijn van de software uiteraard geen gelijk, maar de strekking van zijn verhaal (aantrekkelijk aanbod -> mensen afhankelijk maken -> geld vragen) naar mijn mening gewoon gelijk. En dat zijn argumentatie niet volledig juist was en de conclusie wat offensive is, is naar mijn mening geen reden voor een Troll-moderatie. +4 is uiteraard veel te veel, maar +2 verdient hij naar mijn mening toch zeker.Op zondag 20 januari 2002 15:26 schreef wildhagen het volgende:
Nou nee, hij heeft GEEN gelijk... het is nooit gratis geweest. Dat het voor de STUDENTEN gratis was wil nog niet zeggen dat het voor de SCHOOL gratis is/was...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit is de dertigmiljoenste gelegenheid aangrijpen om iets negatiefs over MS te zeggen. Een echt vette flame/troll wil ik het overigens niet noemen
Maar waarom heeft men het niet over het eventuele toegomstige effect voor de scholen, en het effect op het 'leren omgaan met... ' van de stundenten (zonder hierbij uiteindelijk met de vinger naar Microsoft te wijzen.
't is altijd (nouja, bijna altijd) hetzelfde liedje
[edit; dit is overigens wèl een troll. De reactie geeft namelijk een nogal grote kans op 'follow up reacties' die over MS gaan, en niet eens on-topic zouden zijn
Gepost door RRRobert Zondag 20 Januari 2002 - 14:53 Score: 0 (Troll)
Niet alleen op scholen, hoor. Bij ons op het werk idemdito win95+Novell=regelmatig problemen! Welkom in 2002.
En om een nieuwe Troll te vermijden: ik denk dat zelfs een upgrade naar W2K al een flinke verbetering zal geven t.o.v. nu
Het aanstippen van een probleem en een notabene M$ oplossing voor leggen. Ik had hier een Informatief aan gegeven.
Gepost door memphis Zondag 20 Januari 2002 - 15:22 Score: 0 (Troll)
Niet alleen de scholen maar ook de leerlingen die via een Surf licentie goedkoop aan M$ software kunnen komen zijn de dupe vrees ik.
Dus niet alleen op school maar ook het thuisgebruik kan hiermee richting Linux gestimuleerd worden.
Dit is toch niet negatief? En zeker niet ongefundeerd. Hier ook een informatief.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
<HR>Mocht je een reactie tegenkomen die in jouw ogen niet echt lekker staat (die van jezelf bijvoorbeeld), hou dan met een aantal dingen rekening:
<li>Hoe lang de reactie er al staat:
Ga ervanuit dat de moderatie in de eerste uren niet altijd even 'terecht' is. Aangezien iedereen kan modden is de kans aanwezig dat de 'wat minder bedeelden' er eerder bij zijn dan de 'wat meer bedeelden'.</br></li>
• Ieders oog is anders:
Vraag jezelf af of de reactie op enige wijze iets toevoegt; ook 'negatieve' reacties kunnen een toegevoegde waarde hebben, iemand die (gefundeerd) kritiek levert, is niet pèr definitie aan het flamen!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12#12a
Oftewel: in de eerste uren na het plaatsen van een reactie is de zichtbare score/tag combinatie niet altijd even representatief. Tweede is, is dat de Tag 'onbelangrijk is' Het is namelijk alleen maar een optelsom van de tag's die he meest gegeven zijn. En aangezien omhoogmodden vaak met ondergewaardeerd wordt gedaan wint de negatieve tags vaakAls dat te lang duurt (We're talking hour's here)

(ondergewaardeerd wordt namelijk niet meegenomen in het bepalen van: 'tonen van de TAG')
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
De dingen die hij noemt vind ik persoonlijk redelijk voor de hand liggen. Daar komt bij dat Win95 niet meer gesupport wordt, dus persoonlijk vond ik een 0 of een 1 wel voldoende.Het aanstippen van een probleem en een notabene M$ oplossing voor leggen. Ik had hier een Informatief aan gegeven.
M$?? Die 2 karakters geven mij enigzins de kriebels (nee, niet Microsoft, maar M$), verder vind ik het niet echt nodig om Linux er weer eens bij te halen. dus ook bij deze vind ik een 1 of een 0 een goede score en zal ik er weinig aan doen.Dit is toch niet negatief? En zeker niet ongefundeerd. Hier ook een informatief.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
doneOp maandag 21 januari 2002 07:00 schreef dennisdotcom het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=445069
Mag nog even naar -1
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Heeft volgens mij iets te veel "+1 ben ik mee eens" gekregen en mag wel een paar "-1 ik ben er wel mee eens maar dit is geen +4 waard" krijgen.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
IdemOp maandag 21 januari 2002 12:53 schreef Mecallie het volgende:
En ik heb de hele draad nog een beetje bijgeschaafd
ik was er ook nog vanmorgen
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms