Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
[Goa'uld Inside]
* WFvN denkt direct aan Stargate als hij dat rode kruis ziet.... hij vraagt zich af of hier ook een Goa'uld uit gaat kruipen
Ziet er wreed uit
btw... waar heje dat vloeibaar plastic vandaan?
* WFvN denkt direct aan Stargate als hij dat rode kruis ziet.... hij vraagt zich af of hier ook een Goa'uld uit gaat kruipen
Ziet er wreed uit
btw... waar heje dat vloeibaar plastic vandaan?
erg leuk gedaan..ook handig bij boter, kaas en eieren...heb je alvast een kruisje.......
Tubes....It's what make music music!
[Inside pics]

Het vloeibare plastic heb ik gewoon zelf gemaakt door een boterhamzakkie te laten smelten. Vervolgens heb ik het gewoon in de groef gesmeerd. Niet echt charmant, maar wel effectief

Het vloeibare plastic heb ik gewoon zelf gemaakt door een boterhamzakkie te laten smelten. Vervolgens heb ik het gewoon in de groef gesmeerd. Niet echt charmant, maar wel effectief
Een echte doe-het-zelf-tweaker ken WEL zonder de gammaOp zondag 20 januari 2002 15:46 schreef Climaximizer het volgende:
Nice bedacht...
Nouja, een andere oplossing kan zijn: met een lijmpistool de groeven vullen en laten uitharden, maar ik denk dat dat spul een beetje te ondoorzichtig is.
Ghehe... heb je moeite gedaan om je post wat te verduidelijken.....Op zondag 20 januari 2002 15:59 schreef Sventhemen het volgende:
Ik vind deze muis goed gelukt en ben zelf ook met mouse mod en cpu mod bezig toppie man
Wat ga je met je CPU doen? Lichtvenstertje in bouwen? in de core
[sorry... kon ik niet laten]
Nogmaals, niemand die deze thread leest moet denken dat het MIJN idee was op me muis dusdanig toe te takelen. Het was WFVN's idee
Maar het is zekerz koel. Bij deze stel ik mij beschikbaar voor vice-president der Mousemod-fanclub 
[Edit: ik heb zonet een busje matzwarte, heavy duty spuitverf gevonden
Binnenkort dus mat-zwart :)]
[Edit: ik heb zonet een busje matzwarte, heavy duty spuitverf gevonden
Hmmm... lijkt me een kewl idee, een venster in je core, lekker met geleidende onderdelen werken enzo, en lekker boren in die coreOp zondag 20 januari 2002 16:19 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ghehe... heb je moeite gedaan om je post wat te verduidelijken.....
Wat ga je met je CPU doen? Lichtvenstertje in bouwen? in de core
[sorry... kon ik niet laten]
ziet er tof uit hoor
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Pagina: 1