Toon posts:

GForce MX-200 texture probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu een GForce MX-200 met 64 mb inzitten en bij sommige spellen zien de textures er helemaal verkeerd uit. Ze verspringen en knipperen, maar het gekke is dat heb ik maar bij een paar spellen. Black&White bijvoorbeeld en need4speed porsche. UT en GP3 doen het wel goed. Ik heb de nieuwste drivers erop staan en ik heb al zitten kijken bij Display properties maar daar staan allemaal opties die me niets zeggen.

Wie heeft dit ook gehad?

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
jah dit probleem ken ik. ik heb zelf dan een voodoo3 maar toch. alleen met black&white voor de rest werkt alles perfect. onder b&w worden alle textures door elkaar gehaald en alles gaat vet traag. als ik bijvoorbeeld naar een stukje gras kijk dan ze ik allemaal muisen beetje vaag.:? Maar mijn voodoo3 is inmiddels overleden dus weet de oplossing niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedenk me net dat het misschien een probleem is met het moederbord. ff nieuwe via drivers proberen...

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
dat zou idd wel es kunne

Verwijderd

Topicstarter
helaas. Windows 2000 kapt er meteen mee. Ik heb echt geen idee meer

Verwijderd

Topicstarter
^^ Kick ^^

Niemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal nog even "for the record" de oplossing posten. Ik heb de oude drivers van Windows 2000 gedownload (12.41) en nu werken alle spellen gewoon.
Pagina: 1