Mijn persoonlijke omstandigheden (en daardoor ook m'n hoeveelheid vrijetijd) zijn kort geleden nogal veranderd, en daardoor heb ik bijzonder weinig tijd om dit soort dingen erbij te doen.
Bovendien is het bedroevend als je ziet hoe weinig mensen dit soort dingen lezen. Hoewel deze materie voor mij voor het grootste deel parate kennis is, gaat er nog aardig wat werk in zitten om dit soort documentatie te schrijven. Ik heb er weinig tijd voor, en eerlijk gezegd is de motivatie een beetje weggezakt doordat mensen vragen blijven stellen die letterlijk in m'n FAQ's terug te vinden zijn.
Ik ben nog wel van plan om de docs uit te breiden, maar het heeft geen hoge prioriteit wegens de genoemde redenen. Enkele mensen hebben me laten weten de docs interessant te vinden, maar helaas is het maar een handje vol. Je hebt echt het gevoel die dingen voor niks te schrijven, en wat dat betreft kan ik m'n tijd veel beter gebruiken.
Bovendien is het bedroevend als je ziet hoe weinig mensen dit soort dingen lezen. Hoewel deze materie voor mij voor het grootste deel parate kennis is, gaat er nog aardig wat werk in zitten om dit soort documentatie te schrijven. Ik heb er weinig tijd voor, en eerlijk gezegd is de motivatie een beetje weggezakt doordat mensen vragen blijven stellen die letterlijk in m'n FAQ's terug te vinden zijn.
Ik ben nog wel van plan om de docs uit te breiden, maar het heeft geen hoge prioriteit wegens de genoemde redenen. Enkele mensen hebben me laten weten de docs interessant te vinden, maar helaas is het maar een handje vol. Je hebt echt het gevoel die dingen voor niks te schrijven, en wat dat betreft kan ik m'n tijd veel beter gebruiken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[PMG] Nieuw topic ---> eerst FAQ laten zien, dan pas kunnen plaatsen!
Dwing de mensen om de FAQ te lezen. Iig de eerste 2 maanden! Weer terug naar junior/senior account?
Dwing de mensen om de FAQ te lezen. Iig de eerste 2 maanden! Weer terug naar junior/senior account?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt.. En naar mijn mening staan de meest belangrijke dingen ook al in de huidige faq's.. Uitbreiding hierop zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk.Op zondag 20 januari 2002 14:23 schreef Exirion het volgende:
Bovendien is het bedroevend als je ziet hoe weinig mensen dit soort dingen lezen. Hoewel deze materie voor mij voor het grootste deel parate kennis is, gaat er nog aardig wat werk in zitten om dit soort documentatie te schrijven.
Mee eens.. Helaas is dat gewoon een niveau-probleem waar heel GoT mee te kampen heeft..Ik heb er weinig tijd voor, en eerlijk gezegd is de motivatie een beetje weggezakt doordat mensen vragen blijven stellen die letterlijk in m'n FAQ's terug te vinden zijn.
Verwijderd
misschien moeten we zoiets maar weer gaan invoeren. btw: De faq lees ik altijd als ik mezelf een noob vind op dat gebied (@ raid bijvoorbeeld, pmg weet ik nu welOp zondag 20 januari 2002 14:54 schreef Merely het volgende:
[PMG] Nieuw topic ---> eerst FAQ laten zien, dan pas kunnen plaatsen!