T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
en wat een bagger spel is het zeg, wat ben ik blij dat ik het niet heb gekocht.
Er zitten bugs waar je niet goed van wordt + de AI is zo slecht gewoon.
Mijn groepje hooligans loopt voorbij doet niks, de ME gaat flippen. Dus ik denk: dan zou de ME ook wel gaan flippen als ze computer hooligans zien.
Dus ik lok met 1 poppetje de MEe's in de range van de computer's stenengooiers.
Computer gooit heel de ME verrot en ze doen helemaal geen fuck.
Nou ik toch nog m'n contained groepje bevrijden, ME gaat flippen. Ze blijven naar die groep toe lopen hoe ver ik ook vlucht. Opeens komt de tegenstander eraan om te vechten en de ME komt ook. Wat doet de ME, slaat alleen mijn poppetjes dood. aaarrrgggg.
Denk wel dat ik genoeg heb gezegd. Idee is leuk, je moet leuke dingen doen maar dit is echt bagger gewoon.
damn wat een spellingsfouten
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
Ja, dat werkt.Op dinsdag 22 januari 2002 20:58 schreef Ikroelz het volgende:
weet iemand of hooligans het op XP doet?
Ben inmiddels voorbij level3 dus voor degene die er echt niet uitkomen wil ik wel wat hulp posten, maar anders niet, wil geen spoiler zijn
Verwijderd
jah meeste games doen het tog niet op xp met opengl of zo..Op dinsdag 22 januari 2002 21:06 schreef Devilseye het volgende:
ikroelz wat d8 jij dan?
een NIEUW spel doet het niet op XP?
Misschien handig om eerst de driver te installerenOp dinsdag 22 januari 2002 21:27 schreef Ikroelz het volgende:
[..]
jah meeste games doen het tog niet op xp met opengl of zo..
Verwijderd
alleen zelf gemaakte
maar optimale performance haal je er niet mee
Verwijderd
jah kheb zelf geen XP moest het van iemand vrageOp dinsdag 22 januari 2002 21:48 schreef Just_Johnny het volgende:
[..]
Misschien handig om eerst de driver te installerenAlle spellen met opengl doen het volgens mij, toch
maar nu weer ontopic
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Die heb ik nog in de betatest gedaan, was net nieuw level die dag, was er nog niet veel aan. Zou niet weten hoe je 'm nu moet solven maar toen wassie een eitjeOp woensdag 23 januari 2002 09:53 schreef AuRal het volgende:
Ik ben nu in (volgens mij level 5?) aangekomen waar je die kassen moet slopen. Heeft iemand daar tips voor?
Verwijderd
BTW ik ben hem nu aan het installen
HOLD on binne een paar uur als het leuk is krijg je reply
JA ik koop hem of
NEE het spel suckt
Had je wel iets beter mogen beta testen, want het stikt nog steeds van de bugsOp woensdag 23 januari 2002 16:22 schreef Erwie het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de betatest gedaan, was net nieuw level die dag, was er nog niet veel aan. Zou niet weten hoe je 'm nu moet solven maar toen wassie een eitjeWel leuk dat je die bloembollenvelden ook kan mollen, lekker nutteloos maar tog
Verwijderd
als het kan een screenie erbij
Je moet in het begin eerst naar onder, dus niet langs die politie gasten, de haven op.. Daar klein groepje meppen en dan het cafe in.. Daar zon dikke gast kopen (van 500 euro) en die kan vervolgens die container verplaatsen...Op woensdag 23 januari 2002 16:46 schreef Schum1 het volgende:
hmm, ik kom maar niet verder in level 3, ik krijg maar geen icoontje te zien bij die container om hem weg te duwen, weet iemand met welk mannetje en hoe ik dat moet doen?
als het kan een screenie erbij
Gewoon dat mannetje selecteren en dan de pijl op die kleinste container ingedrukt houden.. dan komen er pijltjes te staan en kan je m wegduwen.. (net als in level 2 met die bus overigens)
Verwijderd
hmm, pijl?Op woensdag 23 januari 2002 16:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet in het begin eerst naar onder, dus niet langs die politie gasten, de haven op.. Daar klein groepje meppen en dan het cafe in.. Daar zon dikke gast kopen (van 500 euro) en die kan vervolgens die container verplaatsen...
Gewoon dat mannetje selecteren en dan de pijl op die kleinste container ingedrukt houden.. dan komen er pijltjes te staan en kan je m wegduwen.. (net als in level 2 met die bus overigens)
maar is een biker niet genoeg om die container weg te duwen?
nahja, ik zal nog eens goed kijken
maar in level 2 heppik geen container geduwd, gewoon die gast afgeknald die er 1 wou duwen
en maak als je die container heb weg geduwd maar je borst nat
dan wordt het moeilijk, zie mij eerdere post
Uhm?? toen was het juist een eitje..Op woensdag 23 januari 2002 17:16 schreef vinkie het volgende:
ja je krijgt als het goed is alle pijlen van de windrichtingen te zien
en maak als je die container heb weg geduwd maar je borst nat
dan wordt het moeilijk, zie mij eerdere post
Lol, die was toch best wel simpelOp woensdag 23 januari 2002 17:21 schreef LaptopDude het volgende:
Vage spel, ik kom niet eens door de 1e level
Verwijderd
Dat wordt al weer een aardige prent als ze je snappen
Oke dat BIER moet er ook eens uit
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Nee, mag je niet vragenOp woensdag 23 januari 2002 23:23 schreef Kezza-9 het volgende:
Downen, waarvan daan als ik vragen mag, ik krijg hem maar niet gevonden.
Warez RequestOp woensdag 23 januari 2002 23:23 schreef Kezza-9 het volgende:

Verwijderd
warez.dudi.orgOp woensdag 23 januari 2002 23:23 schreef Kezza-9 het volgende:
Verwijderd
Die site rules! Helaas hebben ze alleen wat ik al hebOp woensdag 23 januari 2002 23:30 schreef Schum1 het volgende:
[..]
warez.dudi.org
Niet het 'officiele' logo, maar toch een mooie:

Download hier de bmp (98x98) http://www.graat.net/mokumhools.bmp
Je ziet het logo nu in het 'ID' scherm, maar ook als je in een cafe lekker zit te zuipen, te snuiven of slikken (We willen hasj, coke en pillen)
Later
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 24 januari 2002 11:17 schreef kroot het volgende:
kun je ook met ajax hooligans spelen?? Die hebben natuurlijk de kwaliteit dat ze het snelst weg rennen als er iets niet pluis is

Ga nou maar weer buiten spelenOp donderdag 24 januari 2002 17:16 schreef kroot het volgende:
waarheid moet gezegd worden
Verwijderd
En dit moet mezelf maar geloven? Meneer heeft 2 posts en is game bedenker van hooligans? Als je je wilt bewijzen mag je ff op de TV vertellen dat je in GoT hebt gepost :)!Op maandag 21 januari 2002 00:40 schreef Jason het volgende:
Hoi,
Ik wilde even zeggen dat ik het geweldig leuk vind om alle reacties hier op de site te lezen over de game. Sommige vinden em leuk andere misschien niet maar in ieder geval heeft iedereen er een mening over.
We hebben vooral getracht de game goedkoop te houden en onderhoudend voor iedereen van jong tot oud (ookal mogen de jonger hem officieel niet kopen! hehehe))
In ieder geval; het is eindelijk zover en voor diegene die een illegaal warez versie hebben... bedenk goed...We kunnen al nauwelijks het hoofd boven water houden door alle tegenslag en tegenwerking dus wees een revolutionair! Koop de game voor de verandering! Help de zwarte schapen van de game business al die mannen in pak die de games business beheersen een loer te draaien.
Als er 1 game is die je zou mogen kopen dan is het wel deze.... we worden door iedereen in de business dwars gezeten. Dus de game warezversie spelen helpt alleen degene die al aan de macht zijn!
Verder iedereen die em koopt.... kan bij mij een biertje komen halen!
Jason
ps. ik geloof dat ik deze week op SBS te zien ben... kan je zien dat ik geen pak draag!)
Laters allemaal!
Verwijderd
Hier ben ik ook erg benieuwd naarOp donderdag 24 januari 2002 16:33 schreef Schum1 het volgende:
Hmm, op welke poort zit Hooligans want dna moet ik die ff forwarden want ik kan anders geen internet game doen
Verwijderd
Het wil vanalles behalfe wat ik wil
jeweet wel
2e level (als dit deze met die bus is)
zit 1 groep opgesloten door de ME
Je gaat muziek draaien (die RAVERS)
en dan word de ME pissed (ze gaa je slaan)
en dan kan je zo weg rennen
wel vaag
en het geld jatten (winkels) is veelste LANGDRAAADIG
Majah da's mijn idee
BTW is het ook veelste makkelijk
ik snap niet dat sommingen cheats nodig hebben
Verwijderd
Ik heb de full install gedaan, ik weet niet waar dit aan kan liggen!! iemand die mij kan helpen?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Op vrijdag 25 januari 2002 14:40 schreef Rage_667 het volgende:
Waar kan je de game downen? of bestellen? bij die site? maar welke site?

met dit spel is het totaal niet zo. computer doet steeds andere dingen.
de ene keer slaan ze wel de tegenstander verrot de andere worden ze bekogelt door stenen en doen ze niks

dat vind ik echt vreselijk nep. volgens kunnen de meeste niet ver komen omdat het spel barst van de bugs.
ik vind dat onwijs jammer, zal onwijs cool spel zijn als het een beetje werkt.
weet iemand hoe je meer mannetjes krijgt ?
De kroeg ingaan, en af en toe komen er een zooi met de trein..Op vrijdag 25 januari 2002 20:05 schreef pvanwelt het volgende:
ik kom ook niet door level 1 hehe, ligt zekers wel aan mij maar krijg gewoon niet genoeg mannetjes :(:(
weet iemand hoe je meer mannetjes krijgt ?
Verwijderd

stuur het adres maar naar [OW - IceStorm]

maar ik kan het gewoon niet laten om toch level 3 te halen waar ik vast zat
denk dat ik maar weer ga installen.
hij laadt btw erg traag bij mij.
celeron 800, 256 mb ram en 8 mb sis6362
Verwijderd
Bij mij duurt het laden ook redelijk lang (P3 800, 512 MB RAM, GeForce 2 MX 32 MB). Is niet echt jovel volgens mij.Op zaterdag 26 januari 2002 00:54 schreef vinkie het volgende:
ik heb het al van me compu afgegooit
maar ik kan het gewoon niet laten om toch level 3 te halen waar ik vast zat
denk dat ik maar weer ga installen.
hij laadt btw erg traag bij mij.
celeron 800, 256 mb ram en 8 mb sis6362
Dit mag hier NIET ...Op zaterdag 26 januari 2002 00:16 schreef BdP het volgende:
Kan iemand een url of een ftp aan mij geven waar ik dit coole spel kan downloaden![]()
stuur het adres maar naar [knip :P]
LEES eerst ff de FAQ door ..
Het is je eerste post dus kan het je een waarschuwing opleveren ..maar je bent dan wel gewaarschuwd.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ah , de moraal riddertjes zijn er ook weerOp zaterdag 26 januari 2002 01:10 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dit mag hier NIET ...
LEES eerst ff de FAQ door ..
Het is je eerste post dus kan het je een waarschuwing opleveren ..maar je bent dan wel gewaarschuwd.

.Quod me nutrit me destruit.
Verwijderd
Ziek wordt ik van dergelijke lui!
"Ze doen stoute dingen papa" Bweeeeeeh...
Volgens mij zijn er Admins en Mods die op zulke zaken moeten letten.
Zijn die aanwezig?
Peeeciessssss, da bedoel ik!
Verwijderd
Maarja , je kan de n00bs niet alles kwalijk nemen ..
JA dit spel loopt op XP ..Op zaterdag 26 januari 2002 12:52 schreef BdP het volgende:
ff een vraagje.....Draait ie ook op Xp???
maar dat was al eens langs gekomen hoor als ik het goed heb
450 Mhz
128 MB RAM
Voodoo 4
Win 98 SE
HELP!!!
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
hoe de ventjes bewegen enzo doet me denken aan Syndicate (eerste deel)
de intelligentie van zowel de hooligans als de politie trouwens ookwel..
Verder duurt het fokkin lang voor hij terug naar het menu gaan als je een level hebt uitgespeelt, en zak m'n 950 mhz bak met 386 MB compleet in als er een bom geplaatst word, mjaa lekker..
Leuk idee, helaas slechte uitvoering en daarom niet het geld waard. sorry