Unreal tournament server te hoge ping??

Pagina: 1
Acties:

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb het spel ut en nu wil ik als server gaan draaien maar ik krijg telkens een te hoge ping wat kan ik hier aan doen .
Ik heb dus kabel via @home dus dat moet wel goed zitten en het maakt niet uit op wat voor pc ik de server zet de hoge ping blijft .
nu heb ik iets gehoord van instellingen veranderen maar ja welke instellingen...

Gadget Freak

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Je zegt ik heb kabel van @home dus dat zit wel goed............

Je hebt ongeveer 5 kb per sec upstream nodig per speler. Weet niet of je dat haalt, maar als jou eigen ping ook gelijk verknald is dan denk ik dat je verbinding toch echt niet goed genoeg is. Iig suc6 ermee.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op zondag 20 januari 2002 13:49 schreef magier76 het volgende:
Ik heb het spel ut en nu wil ik als server gaan draaien maar ik krijg telkens een te hoge ping wat kan ik hier aan doen .
Ik heb dus kabel via @home dus dat moet wel goed zitten en het maakt niet uit op wat voor pc ik de server zet de hoge ping blijft .
nu heb ik iets gehoord van instellingen veranderen maar ja welke instellingen...
Je kan met jouw verbinding maximaal 3 spelers laten spelen en met 4 of meer zullen die een niet al te lekkere ping hebben, kortom laat het maar zitten want het gaat toch nooit werken...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je zelf op je server wilt spelen moet je geen dedicated server draaien maar een direct...met een dedicated krijg le lag (ping) gezever

Verwijderd

nopz, dat gaat helaas niet lukken m8
kabel @home heb ik ook
3 a 4 spelers kan lukken, maar dan hebben hun ping 300/400
de upload speed van @home is namelijk maar 15 kb/ps en dat hebben ze expres zo gedaan omdaat hun leden dan geen server of FTP kunnen draaien. Als je perse server wil draaien, neem dan T3, maar of je nou 800 p/m kwijt wilt zijn :r
het is allemaal erg duur maar ja. das internet altijd. wees blij met @home en ga lekker zelf gamen :D

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Op zondag 20 januari 2002 14:51 schreef TD-DMZ het volgende:
Je zegt ik heb kabel van @home dus dat zit wel goed............

Je hebt ongeveer 5 kb per sec upstream nodig per speler. Weet niet of je dat haalt, maar als jou eigen ping ook gelijk verknald is dan denk ik dat je verbinding toch echt niet goed genoeg is. Iig suc6 ermee.
Jij zegt 5kb? Dat moet je instellen op de server hoeveel je maximaal wil uploaden. De speler zelf kan ook instellen welke cinnectie die heeft. Ik zet hem altijd op LAN omdat ik toch genoeg dl en upload voor heb met @Home zo'n 7 a 8 kb. Als je server gaat draaien heb je met 1 persoon al ping 200 (iemand met kabel) en dat is voor kabel te hoog.
Pagina: 1