Deze dvd kan ik rond 1 uur 7 min niet meer afspelen, verschillende programma's die ik geprobeerd heb kunnen de dvd dan simpelweg niet meer lezen. Als ik hem probeer naar mijn hd te copieren dan kunnen alle rip programma's die ik geprobeerd heb vts_01_4.vob en vts_01_5.vob niet lezen. Ook 'unlocken' met een speler werkt niet. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik gebruik windows xp. Moet ik soms iets met de aspi layer doen ofzoiets? Btw, de andere bestanden kan ik gewoon uit verkenner copieren, en dvd decrypter zegt ook dat de dvd niet copy protected is.
Krassen op de schijf ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Misschien is je DVD-rommetje kaduuk ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Neu, Dinosaur kan ik ook gewoon normaal helemaal afspelen en rippen.
[gok/brainstorm modus nergens op gebaseerd]
- DVD speler te heet?
- Probeer je dvd speler in een andere comp
- schijf omruilen op plek van aankoop, heeft een andere schijf dit probleem ook?
[/gok/brainstorm modus nergens op gebaseerd]
- DVD speler te heet?
- Probeer je dvd speler in een andere comp
- schijf omruilen op plek van aankoop, heeft een andere schijf dit probleem ook?
[/gok/brainstorm modus nergens op gebaseerd]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Is er iemand die deze dvd soms al eens met xp geript heeft? Met welk programma was dat?
Pagina: 1