[topic=385774]
heb nog wat vragen over dat onderwerp.
Dus gaarne openlaten en verplaatsten ipv dicht te smijten.
heb nog wat vragen over dat onderwerp.
Dus gaarne openlaten en verplaatsten ipv dicht te smijten.
Tijd voor een nieuwe sig..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat is nu de bedoeling van zo'n trieste opmerkingOp zondag 20 januari 2002 20:44 schreef awraeven het volgende:
Iedereen kan wel eens een foutje maken, en het hoorde in mijn ogen bij webrelated stuff en niet software.
Op Fok verplaatsen ze tenminste nog eens een topic. Kunnen jullie nog wat van leren.
Welcome to the 3rd reich of tweaking.
Verwijderd
Denk dat deze persoon hele lange tenen heeftOp zondag 20 januari 2002 20:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat is nu de bedoeling van zo'n trieste opmerking
Was het jou ook al opgevallenOp zondag 20 januari 2002 20:50 schreef Courage het volgende:
Ach, klik op zijn naam en je ziet dattie alleen maar voor zichzelf hier komt...
Terwijl hij er wel recht op hadOp zondag 20 januari 2002 20:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Was het jou ook al opgevallenToch wel raar dat ze het topic van zo'n behulpzame user niet even moven
DUDE!Op zondag 20 januari 2002 20:57 schreef awraeven het volgende:
En als een modje niet de moeite wil nemen om je topic te verplaatsen om zo je users tevreden te houden, is dat in mijn ogen een slechte mod.
pst, ga dan wegOp zondag 20 januari 2002 20:57 schreef awraeven het volgende:
* White Dust wil gewoon eens normaal advies ipv dat een of andere dictator je vraag weg gooit omdat het op een verkeerde plaatst gesteld is.
En de hele mentaliteit zuigt hier zowieso de laatste tijd. Vooral op mensen die ook op Fok! komen is er zo'n anti-beleid. Sjonge jonge, heel erg beschaafd hoor. Oh nee wacht... dat kunnen ze hier niet. Sorry dat ik jullie beledig of dingen roep die jullie toch niet snappen of niet willen snappen.
En tja.. en zeggen dat ik hier voor mezelf kom, getuigd ook van bekrompenheid. Neem eens de moeite om iemand te leren kennen voordat je zo'n vaag oordeel erover gooit.
Wordt waarschijnlijk toch gebanned omdit, zo zijn jullie wel.
Nee, ik spui nu eens fijn mijn gal, hou niet als een sukkel mijn bek dicht, trek hem juist als een sukkel open.
Maar goed, niet alle tweakertjes zijn zo, zijn ook wel goeie bij, al dan wel in mindere getalen dan detweakers enzo. En als een modje niet de moeite wil nemen om je topic te verplaatsen om zo je users tevreden te houden, is dat in mijn ogen een slechte mod. Zelf zoeken uiteraard, is ook makkelijk als iedereen fijn google gaat gebruiken, hoeven jullie niet meer te modden. Stel je voor dat je eens iets moet doen. Dat is te veel gevraagd.
1 woord verder nog want nu vind ik dat ik alweer teveel moeite heb gestoken in jullie: triestelingen!
Verwijderd
sjezus... Dat dat kan zegOp zondag 20 januari 2002 20:50 schreef Courage het volgende:
Ach, klik op zijn naam en je ziet dattie alleen maar voor zichzelf hier komt...
Krijg jij maar even lekker het heen en weer. We willen inderdaad dat je even zelf je best doet. Topics verplaatsen doen we hier zat. Alleen als je het met gemak zelf kan oplossen en er wordt even verteld hoe je dat kan opzoeken ga jij gelijk ranzige vergelijkingen gevenOp zondag 20 januari 2002 20:57 schreef awraeven het volgende:
1 woord verder nog want nu vind ik dat ik alweer teveel moeite heb gestoken in jullie: triestelingen!
De mods houden de behulpzame en vaste users tevredeen door het niveau van de topics op peil te houden.En als een modje niet de moeite wil nemen om je topic te verplaatsen om zo je users tevreden te houden, is dat in mijn ogen een slechte mod.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq