Zou een hardware modem dit probleem oplossen?

Pagina: 1
Acties:

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Haai!

In mijn systeem (Athlon 1000 (266) met 512 Mb en een Hercules Kyro II onder win98se (ja, ik weet het!)) zit een soft modem. Als ik iets download en ik ga vervolgens bijvoorbeeld Diablo 2 spelen, dan vertraagt het systeem enorm waarbij diablo dus enorm gaat schokken. zou dit op te lossen zijn met een hardware modem? Diablo 2 online (met 56k dus! Ja, ja) geeft hetzelfde probleem!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
diablo 2 online spelen terwijl je iets aan het downloaden bent?

• Viper2k1
Nee joh! Ik noem Diablo als voorbeeld! Als ik Diablo 2 online wil spelen dan staat er verder niks te downloaden! Maar een single player game spelen terwijl ik (stel een videodriver) download geeft hetzelfde probleem. Dan gaat het spel schokken.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Verwijderd

dit hoort niet, ook niet met een softmodem. Probeer het eens opnieuw te installeren

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zou je als je 56k wilt zelfs een extern modem willen aanraden, liefst geen USB, maar gewoon zo'n ouwerwets degelijk kastje aan je COMpoort.

Dat softmodem pikt waarschijnlijk teveel %% proc in (kun je controleren met WinTop ).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Zou kunnnen, denk ik...

Maar je spec zijn nog wel zo goed dat je het niet zou horen te merken.

Wat voor modem, ram enzo?

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Viper2k1
Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Bij het modem zit een progje dat meelaadt als ik op het internet ga. Dat heet SM56HLPR.exe en het icoontje ziet eruit als een telefoontje. Deze neemt volgens WINTOP ~ 97% in!
Is dit dan op te lossen?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:29
Op zondag 20 januari 2002 13:58 schreef Viper2k1 het volgende:
Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Bij het modem zit een progje dat meelaadt als ik op het internet ga. Dat heet SM56HLPR.exe en het icoontje ziet eruit als een telefoontje. Deze neemt volgens WINTOP ~ 97% in!
Is dit dan op te lossen?
Jah, programma afsluiten. Dan werkt het modem volgens mij nog steeds.... Of niet??

• tweakduke
  • Laatst online: 22:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
had ik ook joh zo'n softmodem poep ding
heb nu isdn dat wel helemaal hardwarematig is
nu geen last meer van vertraging
maar een hardware 56k modem moet ook een verbetering zijn

Tweakers Discord

• Viper2k1
Werkt nu perfect zonder dat *hlp.exe file dat bij een e-tech modem wordt geladen!
Gewoon dat ding weghalen en alles werkt! Ook diablo 2!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1