"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Nee joh! Ik noem Diablo als voorbeeld! Als ik Diablo 2 online wil spelen dan staat er verder niks te downloaden! Maar een single player game spelen terwijl ik (stel een videodriver) download geeft hetzelfde probleem. Dan gaat het spel schokken.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ik zou je als je 56k wilt zelfs een extern modem willen aanraden, liefst geen USB, maar gewoon zo'n ouwerwets degelijk kastje aan je COMpoort.
Dat softmodem pikt waarschijnlijk teveel %% proc in (kun je controleren met WinTop ).
Dat softmodem pikt waarschijnlijk teveel %% proc in (kun je controleren met WinTop ).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zou kunnnen, denk ik...
Maar je spec zijn nog wel zo goed dat je het niet zou horen te merken.
Wat voor modem, ram enzo?
Maar je spec zijn nog wel zo goed dat je het niet zou horen te merken.
Wat voor modem, ram enzo?
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Bij het modem zit een progje dat meelaadt als ik op het internet ga. Dat heet SM56HLPR.exe en het icoontje ziet eruit als een telefoontje. Deze neemt volgens WINTOP ~ 97% in!
Is dit dan op te lossen?
Is dit dan op te lossen?
Jah, programma afsluiten. Dan werkt het modem volgens mij nog steeds.... Of niet??Op zondag 20 januari 2002 13:58 schreef Viper2k1 het volgende:
Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Bij het modem zit een progje dat meelaadt als ik op het internet ga. Dat heet SM56HLPR.exe en het icoontje ziet eruit als een telefoontje. Deze neemt volgens WINTOP ~ 97% in!
Is dit dan op te lossen?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
had ik ook joh zo'n softmodem poep ding
heb nu isdn dat wel helemaal hardwarematig is
nu geen last meer van vertraging
maar een hardware 56k modem moet ook een verbetering zijn
heb nu isdn dat wel helemaal hardwarematig is
nu geen last meer van vertraging
maar een hardware 56k modem moet ook een verbetering zijn
Werkt nu perfect zonder dat *hlp.exe file dat bij een e-tech modem wordt geladen!
Gewoon dat ding weghalen en alles werkt! Ook diablo 2!
Gewoon dat ding weghalen en alles werkt! Ook diablo 2!
Move HA->IT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1