TV Onder, PC boven in huis, hoe easy te besturen??

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07
Hallo
mijn opa heeft nu pas een nieuwe videokaart gekocht (mx400 met TV uitgang) om dan vanaf zijn pc diavoorstellingen te laten aflopen, en die dan op de TV die onder in de woonkamer te bekijken... de kabel etc ligt allemaal al, alleen is het zo lastig besturen als je computer boven staat en het beeld onder is... ook is het moeilijk voor m'n opa om dan iedere keer de instellingen te wijzigen van Monitor naar Televisie, zo handig is ie nog net niet met computers :) weet iemand hier misschien 'n programmatje voor?? en over die eerste vraag, is er een manier om zeg maar beeld op je Monitor EN TV te krijgen???

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09
op www.tvtool.de staat zo'n programma... zeer praktisch

Verwijderd

Het besturen van je pc op de tv kan heel goed met de Marmitek Mouseremote. Deze werkt radiografisch en hiermee kun je heel mooi programma's draaien via sneltoetsen. Op deze manier kan ik via ACDSee dia shows op tv laten zien die ik met de afstandsbediening bedien.

Het bereik is ongeveer 15-30 meter.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Monitor en TV tegelijk vereist wel een redelijk krachtige kaart. 32 MB of verder voor bewegend beeld soepel te laten lopen.

Jammer dat je geen Matrox er in hebt, was in elk geval supereenvoudig geweest met TV en monitor tegelijk...

TVtools is een handig trucje.

En voor het besturen de zender van een draadloze muis een beetje op zien te krikken? :?