2 Bid for Power
3 heb er maar 2
Verwijderd
2. Urban Terror (nog niet gespeeld, maar staat op m'n school schijf, dus binnenkort binnen.
3. Jah....ik heb niet meer.
2.Urban Terror
3.Urban Terror
CPM/OSP
TribalCTF/Threewave CTF/Team Arena
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
2: reaction
3: team arena
___________________________*
2. Bid For Power at www.bidforpower.com
3. Geen mod maar het level Q2DM1 voor Quake3
2. Rocket Arena 3
3. Freezetag
Verwijderd
same hereOp zondag 20 januari 2002 14:43 schreef Crash-Override het volgende:
Urban Terror, andere speel ik niet
2 q3f
3 urban terror(alleen beta 1, beta 2 sucks bad imho)
2. UT
3. FreezeTag
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
60 piek ofzoOp dinsdag 22 januari 2002 12:16 schreef Manic het volgende:
Hoeveel kost Q3 in de winkel momenteel
euros weet ik niet, 25 of 30 ofzo
Verwijderd
2. Bid for Power RC 2 (alles daarna zuigt)
3. euh.. kheb niet echt een 3e
2. Urban Terror
3. uh Urban Terror
Ik vind het veel beter dan CS
Verwijderd
2. OSP
3. Qpong
4. FreezeTag
5. Urban Terror
6. Bid for Power
7. te ver doorgegaan
2. Threewave
3. Freezetag
4. RA3
5. good old TDM
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Moet je bij Joeri15 zijnOp dinsdag 21 mei 2002 19:57 schreef Schuey het volgende:
was dit niet een beetje een overbodige kick
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
2) Rocket Arena
3) OSP
(hehe late kick)
Bwehhh. http://www.planetquake.com/maldavria/
beste mod ever, nahja, voor mij dan. Daarnaast instagib29 en threewave ctf.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
idd, jammer dat hij dood isSeRRveR schreef op 23 augustus 2002 @ 14:35:
WAAROM HOOR IK NIEMAND MALDAVRIA ZEGGEN
Bwehhh. http://www.planetquake.com/maldavria/
beste mod ever, nahja, voor mij dan. Daarnaast instagib29 en threewave ctf.
2. Ra3
3. Ra3
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Verwijderd
nu heb ik urban terror geopent maar nu wil hij geen servers vinden.... hij zegt dat ie klaar is maar er zijn geen servers.. ik heb 2.5 en hij zoekt naar internet servers. ( niet local dus)
ik zie nu ook dat hij in quake 3 als ik urban terror laad hij zegt dat het 2.4 is en niet 2.5... maar in het spel zelf zegt ie wel dat het 2.5 is.....
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 17:14:
dank je.. ff uitproberen
nu heb ik urban terror geopent maar nu wil hij geen servers vinden.... hij zegt dat ie klaar is maar er zijn geen servers.. ik heb 2.5 en hij zoekt naar internet servers. ( niet local dus)
ik zie nu ook dat hij in quake 3 als ik urban terror laad hij zegt dat het 2.4 is en niet 2.5... maar in het spel zelf zegt ie wel dat het 2.5 is.....
Urban Terror
Urban Terror
maar UrT is meer dan een mod vind ik. tis de beste MP game ooit.
2.urbanterror..
3.urbanterror...
kenne iemand deze clan -=[PL]=-DeadKnight=)
Procesprutser
Verwijderd
weet niemand het????Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 17:14:
dank je.. ff uitproberen
Verwijderd
Als ik urban terror open dan zegt tie: can't load default.cfg . Ik heb quake III geinstaleerd met de nieuwe update daarvan. En UT beta 2.4 full version (150 mb). Iemand had dezelfde probleem in de forum daar maar daar staat geen duidelijke oplossing in (lees: Die helpen niet). En ik weet zeker dat ik alles op de juiste volgorde heb geinstalleerd. En als er helemaal geen oplossing is dan installeer ik wel alles effe opnieuw.
ALs dit een te moeilijke vraag is en je wilt het niet in deze topic dan open ik wel een nieuwe. Maar dat lijkt me niet nodig of wel??
Verwijderd
La maar zitten. Ik had quake III niet indezelfde map als de quake III update en Urban terrorVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:46:
Om nu geen nieuwe topic te openen maar ik heb wel effe hulp nodig.
Als ik urban terror open dan zegt tie: can't load default.cfg . Ik heb quake III geinstaleerd met de nieuwe update daarvan. En UT beta 2.4 full version (150 mb). Iemand had dezelfde probleem in de forum daar maar daar staat geen duidelijke oplossing in (lees: Die helpen niet). En ik weet zeker dat ik alles op de juiste volgorde heb geinstalleerd. En als er helemaal geen oplossing is dan installeer ik wel alles effe opnieuw.
ALs dit een te moeilijke vraag is en je wilt het niet in deze topic dan open ik wel een nieuwe. Maar dat lijkt me niet nodig of wel??
Verwijderd
Nu heb ik hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 17:14:
dank je.. ff uitproberen
Verwijderd
From the FAQ - it's lovely reading :-)
"Q: I keep seeing '-1 Servers' or no servers when I try to refresh the in game browser. Why?
A: That usually means the mast server, which is controlled by id Software is down. We have no control over this. We do recommend you download The All Seeing Eye or GameSpy for Window, XQF for Linux and Only Mortal for those gamers on Macs.
Q: What if I do not want to install The All Seeing Eye or GameSpy?
A: If you insist on using the browser, follow these steps to refresh your server list.
* Remove pak4.pk3 and pak5.pk3 from q3ut2 directory into a temporary directory.
* Startup Urban Terror and get a new list of servers.
* Exit Urban Terror.
* Replace pak4.pk3 and pak5.pk3 back into q3ut. When you go back to the in game browser, you should be able to get a new list and refresh it."
My advice is to get All Seeing Eye/Gamespy/XQF/Only Mortal (OS dependent - see above). It makes getting on the server of you choice a snap. Happy Fraggin'!
2 Urban Terror 2.4
3 Urban Terror 2.3
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
heb je het al geinstalleerd?
dan zou het er eigenlijk moeten staan.
kijk eens in welke map in je quake dir het staat.
maak dan een snelkoppeling aan met als opdracht regel
"c:/program files/quake iii arena/quake3.exe" +set fs_game naam map
nat ff de dir anders doen als je hem ergens anders hebt geinstalleerd.
dit kun je voor elke mod gebruiken trouwens.
om het nog ff af te maken klik je met rechtermuisknop op de snelkoppeling en dan eigenschappen. dan pictogram wijzigen en dan ff de goeie opzoeken in je urban terror map.
Speel nu ook veel americas army. Das nog erg veel vetter dan urban terror.Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 15:33:
voorgerecht: Urban Terror
hoofdgerecht: Urban Terror
toetje: Urban Terror
2. Urban terror
3. bid for power
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
2.urbanterror
3.urbanterror...
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
bad_bean schreef op 23 augustus 2002 @ 17:14:
dank je.. ff uitproberen
--------------------------------------------------------------------------------
[/quote]
Momenteel is Urban Terror 2.5 al een poosje uit.
Om de servers te krijgen doe je het volgende:
1. Haal de pak4 en pak5 files uit je q3ut2 directory, en plaats ze ergens anders
2. start urban terror (zonder die 2 pak files dus versie 2.3),
3. sluit urban terror af,
4. plaats de files trug
5. ready to go in v2.5
2. Urban Terror 2.3
3. Bid for Power
The Unpredictable Striker!
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
2. Urban Terror 2.5
3. Urban Terror 2.3
The Unpredictable Striker!
There is no magic.