Wees consequent, maar niet altijd
en dit..?Op zondag 20 januari 2002 13:19 schreef arko19 het volgende:
waar slaat dit op
Verwijderd
ik ken dit spelletje ook, maar dan zonder die lijnen
zo is het veel moeilijker
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Kun je eigenlijk wel winnen? Zo ja, hoe???
/edit Ik open hem nu gewoon in 2 ventsters (de 2e versie) en laat hem tegen zichzelf spelen!
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Wel erg kewl overigens
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Weet je wat ik neem er morgen wel 1 meeOp zondag 20 januari 2002 22:18 schreef Totally_Freeky het volgende:
GVD, wie heeft er een honkbalknuppel bij zich, ik krijg gewelddagige neigingen van dat spel. Irritant gastje.
Echt Wazig spel je kan niet winnen
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
AmenOp zondag 20 januari 2002 22:22 schreef jordan2k het volgende:
Ach ja Het helpt wel van je tentamen stres af
D3
zal eff een screenshot fabriceren
Zo eff een shot gemaakt hij kijkt boos
Je opent de 2de link 2 maal. De een begin jij en de ander begint dat mannetje. Jij doet gewoon iedere zet na dat dat mannetje doet en je WINT!!!!
Victory is sweet
D3
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Heb je al gewonnen?Op zondag 20 januari 2002 22:32 schreef Janoz het volgende:
Er is wel van te winnen, maar je moet je hoofd er erg goed bij houden.. Je moet je aan een aantal regels houden. Ben nog niet helemaal achter welke regels, maar de belangrijkste is dat je altijd moet zorgen dat er na jouw beurt altijd een even aantal rows over is. Daarnaast moet je zorgen dat je tegenstander niet kan zorgen dat ie een even aantal rows over houdt.
D3
Zekers wel, die vorige heeft hij ook niet kunnen oplossen. Die met dat geld teruggeven. Ikzal even kijken of ik er nog op kan komen. Dan post ik die hier ook wel ff.DIt is een leuke voor esat
D3
Als je dan z'n eigen zetten nadoet dan kan je part I winnen..
Als je eenmaal gewonnen hebt loopt ie gewoon weg en krijg je de homepage weer... vervelend ventje, kan niet eens tegen z'n verlies...
bvd
El Emigrante:
http://www.transience.com.au/el/elgameo.html
Verwijderd
Kheb wele en keer gewonnen (part 1)
Ik snap geen kont van die oplossing hoorOp zondag 02 juni 2002 20:43 schreef necrite het volgende:
Ik heb de oplossing gevonden!!!
De Oplossing
Dit werkt btw alleen bij de 2e versie.
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Je laat hem dus beginnen, dat is aangegeven met nr.1Op zondag 02 juni 2002 21:06 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:
Snap er geen bal van...
Je kijkt bij welke situatie dat is (a,b of c)
Dan staat daar ook ergens rondjes met nr.2
Jij klikt dan op bijbehorende parels.
Dan haalt de computer (als het goed is) de parels weg die horen bij nr.3
Enzovoorts.
Een voorbeeld:
Hij begint met één parel weghalen van de bovenste rij.
Dan kijk je waar dit bij hoort; in dit geval situatie a.
Dan zie je ook dat bij de onderste rij 3 parels zijn aangeduid met nr. 2. Je klikt op bijbehorende parels in het spelletje.
Snappie nou?
Verwijderd
Kijk het stond zo:
xxx
xx
ik was aan de beurt"
xx
xx Ik wilde em zo zetten maar dat kon dus niet.
dan was hij aan de beurt:
hij kon dit doen:
x
xx
of dit:
xx
Dan had ik bij de eerste dit gedaan:
x
en bij de tweede ook:
x
dan was hij aan de beurt en had ik gewonnen.
Dit ondekte ik in 5 minute
Sorry voor de spoiler