Op de beurs staat........

Pagina: 1
Acties:

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
er altijd zo`n vent uit duitsland met msi mobo`s en proc`s die niet getest zijn(dus zonder garantie)nou vraag ik me af...heeft er wel eens iemand zo`n proc.van hem gekocht die het WEL deed voor een prikkie??:?

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welke beurs, welke stand enz enz, beetje vaag dit

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
Op de hcc beurs ,pc discount en pc dump in de rai heb ik hem gezien hij staat er meestal met een blonde dame,heeft zelf donker haar..als je wel een wat bij hem hebt gekocht
weet je zondermeer wie ik bedoel.

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
uhm vriend van mij heeft een keer een msi mobo+cyrix233 ofzo gekocht. wel met garantie, werkte prima. WEet niet of dit de gene is die je bedoeld....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Niet getest = Wel getest, maar brak.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bedoel je die altijd van die lelijke veelkleurige prints als reclameborden heeft?

Zo ja heb ik er een So7 ALi AladdinIV plankje gehaald (Acer Xnogwattes)- deed het zonder problemen. Verder volgens mij een FDD gehaald, ook OK.

Goede ervaringen dus, maar niet genoeg om toeval uit te sluiten.

Waar ik wel slechte ervaringen mee heb ik het Eindhovense ACC Computers. Troep verkopen OK.
Troep verkopen, zeggen dat je het terug kunt brengen als het niet doet, en vervolgens weigeren te ruilen of wat dan ook heeft geen stijl. En hun emailadressen doen het ook niet :(

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1