[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
www.php.net

source code versie en win32 binarie
[edit]
hoewel ik nou niet snap wat je nou met PHP hierbij wil...
source code versie en win32 binarie
[edit]
hoewel ik nou niet snap wat je nou met PHP hierbij wil...
daarbij heeft PHP talloze filesystem functies... een dir uitlezen stelt helemaal niks voor..
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Met een beetje zoeken kom je er zelf ook wel 
php kan echt wel vrij veel wat C ook kan, zelfs met GUI's werken...
php kan echt wel vrij veel wat C ook kan, zelfs met GUI's werken...
in overleg toch weer open
sluit dan maar me LA post meteenOp zondag 20 januari 2002 12:46 schreef chem het volgende:
in overleg toch weer open
Ik wil een printerpoort aansturen met behulp van apache en php. (laat ik het dan maar zo formuleren
) Zodat ik op mijn werk mijn koffiezet apparaat (thuis) aan kan zetten.
Hiervoor moet ik zelf een php functie schrijven hiervoor.
Ik moet dus de broncode van php kunnen editten.
Mijn vraag:
Hoe gaat dit in windows met de borland C++ compiler?
Hiervoor moet ik zelf een php functie schrijven hiervoor.
Ik moet dus de broncode van php kunnen editten.
Mijn vraag:
Hoe gaat dit in windows met de borland C++ compiler?
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
lijkt me beter dat je dan een .so file daarvoor schrijft. Maakt het upgraden naar nieuwe PHP versies en platformen etc. ook een stuk makkelijker!
check php.net...
check php.net...
Verwijderd
Volgens mij staat er ergens een link naar minwing 32.. kweet het niet meer.. Op de Botman site, bekend van de cs-bots, staat info over mingwing klik
Verkeerd gelezen sorry.. je kunt beter een extern programma maken en deze met exec(), system() aanroepen
Verkeerd gelezen sorry.. je kunt beter een extern programma maken en deze met exec(), system() aanroepen
Dit is wel tien keer zo makkelijkOp zondag 20 januari 2002 13:18 schreef GDOG het volgende:
Maar ik weet niet of dit wel zo handig is als je interactie wil hebben tussen het php script en het koffiezetapparaat.
Pagina: 1