Toon posts:

Wat is het verschil tussen Thrustmaster Sturen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik sta op het punt om een Thrustmaster Force Feedback Stuur te kopen, maar ik weet niet wat het verschil is tussen de:
Ferrari FFB GT voor 117 euro en Ferrari FFB R voor 118 euro,
zou iemand mij het verschil kunnen uitleggen (en welke ik moet kopen )

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

BM

Admin Softe Goederen
verschil weet ik niet, maar heb zelf dat ferrari stuurtje, en ik zou het NIET nog een keer kopen. Heb hem in juli 2001 gekocht, en tot nu toe al een keer een nieuwe gehad, en deze is ook alweer langzaamaan aan het sterven.
Kan zijn dat ik 2 slechte exemplaren gehad heb, maar volgend stuurtje word voor mij geen TM meer iig.....
Het is maar een waarschuwing vooraf, er zullen vast mensen zijn die er erg goede ervaringen mee hebben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als je dan toch een Force Feedback stuurtje koopt, koop dan een goede, die Thrustmaster gevallen voelen al zo iel aan....

Een Microsoft of Logitech stuurtje gaat langer mee, ligt beter in de hand maar kost natuurlijk wel wat meer....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zondag 20 januari 2002 13:14 schreef SpeedAddict het volgende:
Het is maar een waarschuwing vooraf, er zullen vast mensen zijn die er erg goede ervaringen mee hebben.
Ik. Topding.
Op zondag 20 januari 2002 13:17 schreef Taro het volgende:
Als je dan toch een Force Feedback stuurtje koopt, koop dan een goede, die Thrustmaster gevallen voelen al zo iel aan....
Bullshit. Het is een degelijk, en netjes afgewerkt stuur. Doet het na een jaar nog steeds perfect. Alles zit er nog op en aan. Behandel je stuur met respect, en hij blijft je trouw. IMHO zijn bijna alle stuurslopers te ruig met hun hardware. Alleen de pedalen voelen wat slapjes aan, maar ook die leven nog altijd.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.