Toon posts:

soundcard voor laptop,lage latency, 2uitgangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zoek een soundkaart voor laptops van degelijk materiaal. het enigste wat ik nodig heb, is eigenlijk 2 onafhankelijke uitgangen, die ik dan kan gebruiken voor in BPM studio te mixen. Ze moet ook een lage latency hebben. wie weet er een

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De externe kaarten van egosys (zie link in reply hierboven) zijn erg goed getest, aanrader! (ook kwa kosten)

Verwijderd

Topicstarter
weet je misschien of die nieuwe soundblaster extigy een lage latency heeft en of die al uit is hier?

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

De Hammerfall, van RME.

http://www.rme-audio.com/english/

Dat is een break out box die zowel een PCMCIA kaart als een PCI kaart als host kan gebruiken, dus je kunt ook voor je gewone PC deze oplossing gebruiken.

iOS developer

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 13:01 schreef BikkelZ het volgende:
De Hammerfall, van RME.

http://www.rme-audio.com/english/

Dat is een break out box die zowel een PCMCIA kaart als een PCI kaart als host kan gebruiken, dus je kunt ook voor je gewone PC deze oplossing gebruiken.
De Hammerfall Multiface en Digiface zijn zeer duur, en bovendien ligt de combi Hammerfall-kaart/breakoutbox een klasse hoger dan eerder genoemde producten, dus ik denk te uitgebreid voor de doeleinden van de topicstarter.
Bovendien ligt de combi Hammerfall-kaart/breakoutbox een klasse hoger dan eerder genoemde producten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 16:46 schreef Dr. RiPsaw het volgende:

[..]

De Hammerfall Multiface en Digiface zijn zeer duur, en bovendien ligt de combi Hammerfall-kaart/breakoutbox een klasse hoger dan eerder genoemde producten, dus ik denk te uitgebreid voor de doeleinden van de topicstarter.
Bovendien ligt de combi Hammerfall-kaart/breakoutbox een klasse hoger dan eerder genoemde producten.
inderdaad, de hammerfall-kaart + breakoutbox ligt rond de 830 euro als ik me niet vergis. 400 euro is toch wel het maximum. Weet er iemand of de Sound Blaster Extigy hier al uit is en wat die kost?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 16:59 schreef cliffsmoke het volgende:

[..]

inderdaad, de hammerfall-kaart + breakoutbox ligt rond de 830 euro als ik me niet vergis. 400 euro is toch wel het maximum. Weet er iemand of de Sound Blaster Extigy hier al uit is en wat die kost?
extigy lijkt me nou niet het ideale apparaat voor deze doeleinden.
Pagina: 1