Hier had uw advertentie kunnen staan!
nou, de crontab die je nu hebt, doet /backup/backupscript op elke minuut, en elk uur, op zondag je script.
Ik denk dat je iets wil als 0 3 * * 0
dan doet ie het bijvoorbeeld om 3 uur op zondag iirc.
Ik denk dat je iets wil als 0 3 * * 0
dan doet ie het bijvoorbeeld om 3 uur op zondag iirc.
Wat jij in je crontab had staan betekent: 'elke minuut, elk uur, elke dag van de maand, elke maand van het jaar, elke zondag van de week'.Op zondag 20 januari 2002 12:08 schreef hardrocker het volgende:
Mijn linuxbak was namelijk vanaf vandaag (zondag) totaal onbereikbaar, en hij had een flinke schijfactiviteit. Koste me een reboot(41 dagen up:( ). Maar nu zoek ik dus de oorzaak.
Dan gaat hij dus op zondag elke minuut een backup starten... Dat worden best veel backups die tegelijk draaien na een tijdje... zeg maar zoveel dat al je ram op is en je bak niets anders meer doet dan swappen en (pogingen tot) backuppen.
Was hij uiteindelijk wel uitgekomen overigens, maar gezien het grote aantal backup-processes (60x24 = 1440) kan dat best dagen duren (afhankelijk van hoeveel hij backupt en hoe snel je bak is en hoeveel ram hij heeft enzo).
jup, /me denkt idd dat dat het probleem was.
Intussen is m'n router gereboot, en loopt ie weer als een zonnetje
Intussen is m'n router gereboot, en loopt ie weer als een zonnetje
Hier had uw advertentie kunnen staan!
Verwijderd
Misschien heeft 'ie er wel een week voor nodigOp zondag 20 januari 2002 23:45 schreef deadinspace het volgende:
Was hij uiteindelijk wel uitgekomen overigens, maar gezien het grote aantal backup-processes (60x24 = 1440) kan dat best dagen duren (afhankelijk van hoeveel hij backupt en hoe snel je bak is en hoeveel ram hij heeft enzo).
HeheOp maandag 21 januari 2002 16:20 schreef cr33p het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie er wel een week voor nodig
Verwijderd
hmm 41 dagen up is niet zo lang, die van mij is 336 dagen met een server die elke dag 0,5 milloen page views maakt op een 850 mhz.
Pagina: 1