Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
ze doen geen 40 piek vooruit ze doen -40 achteruit geloof ik je staat dan eerst in het "rood" en pas bij een bepaald bedrag gaan ze het weer rechttrekken.
Zoiets heb ik ervan begrepen in iedergeval
Zoiets heb ik ervan begrepen in iedergeval
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
ZE hebben toch eerst 100 piek afgeschreven ??? Dan rekenen ze toch 40 piek vooruit ...05-12-2001 ma 5543.79.651 Netsource Beltegoed af 100,00
501107 aanmaak 1e beltegoed
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ik heb sinds 30 januari een abbo bij Friaco, maar er is nog steeds geen geld afgeschreven. Nu begrijp ik wel waarom er geen nieuwe leden meer bijkomen. Gebeurd dit nu vaker?
Natuurlijk spaar ik het op, maar dit kan toch niet waar zijn?
Najah bij mij hebben ze pas geleden eindelijk geld afgeschreven voor 3 maanden internet , maar met de betalingen zit het volgens mij nog steeds niet helemaal goedOp maandag 01 april 2002 23:37 schreef Geurt-kun het volgende:
Ik heb sinds 30 januari een abbo bij Friaco, maar er is nog steeds geen geld afgeschreven. Nu begrijp ik wel waarom er geen nieuwe leden meer bijkomen. Gebeurd dit nu vaker?
Verwijderd
Ik heb alles nu betaalt moet gewoon effe mailtje sturen dan heb je de rekening zo ! Ik moet onderhand weer een rekening krijgen dus even kijken of die op tijd komt !!
Raar zaakje, dat Friaco...
ik zag op me afschriften wel wat staan,geloof halverwege maart dat er iets werdt afgeschreven
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
wel een hele vreemde gang van zaken, dat je als klant zelf achter een rekening aangaat
Owja iedereen koesterd natuurlijk de laatste 'echte' flatfee dienst die Nederland kent
YepOp dinsdag 02 april 2002 23:34 schreef the_undertaker het volgende:
wel een hele vreemde gang van zaken, dat je als klant zelf achter een rekening aangaatOwja iedereen koesterd natuurlijk de laatste 'echte' flatfee dienst die Nederland kent
Zie ook,
[topic=432575/1/25]
Geef hier aan of er al geld afgeschreven is, aub.
Eigenlijk een dubbel topic, maar daar gaat het niet om natuurlijk.
[topic=432575/1/25]
Geef hier aan of er al geld afgeschreven is, aub.
Eigenlijk een dubbel topic, maar daar gaat het niet om natuurlijk.
Pagina: 1