Toon posts:

Master of Orion 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou iedereen even op deze site wijzen

http//moo3.quicksilver.com/main.html

Dit is echt een coole game, ik volg het al meer dan een jaar. je moet vooral op het discussion board kijken, want daar, wordt vooral uitgelegd hoe het spel gaat.

Verwijderd

Hopen dat deze net zou gaaf wordt als 2 :) of beter natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
deze is zeker 100 keer beter dan deel 2, dat was ook cool, maar deze is zoveel beter, het detail in het universum is ernorm, maar het voordeel is dat je niet alles hoeft te regelen, omdat elke stukje van je empire wordt geleid door een aparte AI, met zijn eigen wensen en doelen, dit maakt micromanagment minder belangrijk en kan je je bezig houden met de echt leuke dingen

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Mauler Device here i come >:)

...

Verwijderd

Topicstarter
Weet je wat ook leuk is, het spel is turn based, maar de space battles zijn in real time, dat lijkt me ect cool

• AwesomE
Op zondag 20 januari 2002 12:07 schreef Xaris het volgende:
Weet je wat ook leuk is, het spel is turn based, maar de space battles zijn in real time, dat lijkt me ect cool
Persoonlijk denk ik niet, kracht in MOO is turn based space battles, anders gooi je je vloot weer in een groepje bij elkaar en afwachten tot AI op je afkomt (wint die bijna nooit), maar je weet nooit :P

...

Verwijderd

Topicstarter
Space battles werken bij moo3 heel anders dan bij deel 2, de AI is in ieder geval al een stuk slimmer, ze zijn vorig jaar rond deze tijd al begonnen met de AI te programeren

• AwesomE
kijk net op de site, maar niet echt nieuwe plaatjes

...

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is dit zoiets als Imperium Galactica?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, IG is RTS en MOO3 is TB, dus dat is wel een groot verschil, ook in IG was er te veel micromanagment (vond ik).
in moo3 is dat veel minder en bepaal je de grote lijnen, en als het nodig is dan kan je op een micro niveau ingrijpen

Verwijderd

Ik vond Master of Orion 1 leuker dan 2, maar ik kijk ook echt uit naar MoO 3 maar ik hoop alleen dat het niet te lang duurt. Anders is het alweer uit als het uitkomt :(.
Pagina: 1