Speakers van dell comp waar te koop, Harman Kardon

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Ik kijk bijna nooit in die Dell folders, maar het viel me op dat ze die computers met een heel mooi paar speakers verkopen. Ik kan die dingen alleen nergens kopen, In de price watch staan ze niet.

Wie weet waar ik deze speakers los kan kopen? THANKS

Het zijn de Harman Kardon 695 Speakers

http://www.dell.com/us/en/biz/products/choose/browse_gen_multimedia-speakers_precn_yes.htm

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die zijn meestal niet los verkrijgbaar volgens mij.. eerst hadden ze ook altijd heel mooie Altec speakers, maar die kon je ook niet loskrijgen.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die drumstick speakers kun je volgens mij wel bij Dell zelf kopen, ik zag ze aan de achterkant apart geprijsd van het blaadje van Dell. Ik heb ze alleen van een klein afstandje gezien, omdat iemand anders daarin aan het kijken was.

Deze topic hoort eigenlijk niet onder Hardware Algemeen, maar onder Audio, Video & HiFi Forum. :+

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Check gewoon de Dell website, volgens mij kun je daar echt alles los bestellen. Alleen hebben deze boxen een iets langere leadtime geloof ik.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Voor als nog heb ik ze alleen nog zien staan als upgrade van je nieuw gekocht Dell comp ( folder /website) Of ik zie iets over het hoofd :)

Maar goed heb ze een e-mail gestuurd of het mogelijk is om ze ook los te kopen. Dus ik hoor het morgen wel.

thanks

Verwijderd

In het nieuwe Dell-foldertje bij de Computer!Totaal staatn ze los, kosten €123.76 incl. btw.

Verwijderd

De Harman Kardon HK695 wordt in Europa exclusief door Dell verkocht, dus stop maar met zoeken. Deze informatie heb ik namelijk ontvangen van Harman Kardon uit Amerika. Er schijnt wel een donkerrode uitvoering te bestaan, maar deze heb ik nergens kunnen vinden. De HK695 (in zwart/grijs) wordt optioneel aangeboden bij Dell computer systemen en kan (nog) niet via de Dell internet site als accessoire worden besteld. Echter, dat wil niet zeggen dat ze niet los geleverd kunnen worden! Zelf heb ik telefonisch contact gehad met Dell (afdeling Part Sales) en daarna heb ik op 10 maart j.l. een E-mail gestuurd (naar Benelux_HSB_Partsales@Dell.com) waarmee ik de speakerset bestelde. Het artikelnummer hiervoor is 520-10078 en de prijs is EUR 104,-- excl. EUR 14,-- verzendkosten. Beide bedragen exclusief BTW. Betaling moet vooruit. De speakerset heb ik vandaag ontvangen wat wel aangeeft dat je geen haast moet hebben! Eerst krijg je een offerte, daarna een bankrekeningnummer, daarna een orderbevestiging en dan eindelijk de levering. Heel erg omslachtig, maar ja, dat zal wel zo horen. Het gaat dus buiten het normale gebeuren om en het lijkt me daarom handig dat Dell deze binnenkort gewoon als accessoire vermeld op hun site, want ... en daar gaat het uiteindelijk toch om: het zijn geweldige speakers!
Zeer fraai vormgegeven en een strak geluid. Toegegeven, was niet veel gewend (vorige speakers waren flut), maar ik weet zeker dat deze speakers een ieder tevreden zal stellen. Geduld wordt dus beloond!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Voor zaken aangaande Audio hebben we op GoT een heel mooi forum: AV&H :P

HA -> AV&H :)

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als trotse eigenaar van zo'n setje kan ik beamen dat het geluid inderdaad prima is !

Verwijderd

weet dan ook iemand toevallig of je die cases ook los kan krijgen van die computers?

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Hehe ik heb ze ook en veel mensen vonde ze kewl op lan party, de virtual surround is ook erg goed van die dingen
Pagina: 1