Toon posts:

Duurzaamheid proc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe al weer een aantal jaren met mijn P III 700E.. ik vroeg mij af of huidige snelle (warme) procs.. van de zelfde duurzaamheid genieten..

Any ideas hierover?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Volgens mij geeft Intel nog altijd 3 jaar garantie, net als vroeger.

Siditamentis astuentis pactum.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:12
Volgens mij is de levensduur van een proc bij gewoon gebuik (met minimaal OC e.d.) iets van een jaar of 10. Voor bedrijven e.d. moet zo'n PC toch iets van een jaar of 3/5 meegaan. (bij sommige bedrijven nog lager).

Intel en AMD zullen de levensduur echt niet hebben verkort, dan komen ze in de toekomst denk ik in de problemen met het bedrijfsleven.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Op zondag 20 januari 2002 12:25 schreef Dino78 het volgende:
Volgens mij is de levensduur van een proc bij gewoon gebuik (met minimaal OC e.d.) iets van een jaar of 10. Voor bedrijven e.d. moet zo'n PC toch iets van een jaar of 3/5 meegaan. (bij sommige bedrijven nog lager).

Intel en AMD zullen de levensduur echt niet hebben verkort, dan komen ze in de toekomst denk ik in de problemen met het bedrijfsleven.
Wat gebeurt er dan mee? Treedt er dan metaalmoeheid ofzo op in de schakelingen :? ?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Volgens mij heb je alleen 3 jaar garantie op een Intel proc als ie boxed is, ten minste dat dat was zo bij mijn p2 350. Verder denk ik dat een normaal gekoelde proc ongeveer 10 a 12 jaar meegaat maar dan heb te toch al lang weer een andere ;) en ja hij zal wel langzaam door branden net als een beeldbuis of een lamp :?